Category: Artiklar/Tidningar | 2015-02-21 | 07:37:35

Chad Kroeger: Justin kommer att skämmas

Nickelbacks sångare Chad Kroeger hade i början när Justin signerade ett skivkontrakt, stora förhoppningar på Justin. Nu, 7 år senare had detta ändrats en aning.
 
Såhär säger han till NXFM Breakfast Radio:
 
"Jag tror att när han blir äldre kommer han att se tillbaka denna tid i han liv och skämmas för de saker han gjort.. detta är ju förstås dåligt för han är jätte talangfull. Man måste vara försiktig när man ger någon så ung, nycklarna till kungariket. Och när du ger någon så ung en hel del massa pengar, att göra vad han vill för.. kommer saker att spåra ur. 
Jag hade velat att han han skulle vara mer som Justin Timberlake, rolig, charmerande, en bra person helt enkelt"
 

Någon annan än jag som tyckte att det sista var lite i överkant?
 
 
 
Postat av: Ajla

Tycker jag med, alla är olika och man ska respektera dem, Justin har ju en video och lagt ut den där han säger att han ångrar sig och att vill bli en beträ person. Så Chad har inget att säga. Blir så arg när personer försöker kära andra och säger om andra att de dem gör nu kommer att ångra sig om några år, alltså fy vad jag blir arg😡😡😡

2015-02-21 @ 11:25:44
Postat av: Lova

Woah, de där me Justin Timberlake va bara så onödigt

2015-02-21 @ 12:17:54
Postat av: Saga

"Skämmas över det han har gjort" Men jag tycker själv att han redan fått gjort det, nog. Han har bett om ursäkt nu och vad mer kan han göra? Jag tycker de flesta är för hårda mot honom. Han har gjort misstag, men till skillnaden från alla andra så står allt han gör i tidningarna, hälften av det som står är inte ens sant. Jag är iallafall jätte stolt över Justin som har bett om ursäkt och visar att han har och försöker förändras. Mer kan han inte göra.

2015-02-21 @ 12:42:37
Postat av: Tussan

Jag är 25 och jag skäms för saker jag gjorde när jag var unn men man gjorde misstag och man måste få göra misstag och lära sig av dom .Jag tycker Justin har en otrolig press på sig och är väldigt ung. han har gjort misstag men han har gjort bra saker. Klart han kommer och skämas och ångra sig han kanske gör det på Ellen sa han att han inte var stolt över visa saker . men jag tycker han tog i lite väl mkt i slutet. problemet är kanske att folk hela tiden förväntar sig av en person. Justin har bet om ursäkt det finns det andra som inte gör.Men man ska komma att ihåg i med att vi har mobiler Twitter osv som Will Smith sa nu är det betydligt lättare att skriva saker hitta på saker . Sen tycker jag media på senare tid är väldigt utstuderade och har spårat ut. Sen tycker jag media kan vinkla saker . Dessutom hittar media på mkt och jag tycker bara dom blir värre.

2015-02-21 @ 20:37:57

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: