Category: Evengemang/Uppträdanden | 2015-12-19 | 08:16:37

WAÜN @ Jingle Ball Atlanta

 
 
 
 
Postat av: Lova

Hej!
Jag har biljetter till salu för purpose tour och jag undrar om ni skulle kunna göra ett inlägg där ni tipsar om det? Så att de som inte fått några biljetter har chansen :) Jag har fyra stycken golden circle och två stycken J-pit. Man kan maila mig på [email protected] om man är intresserad och vill veta priser. Jag vet inte om ni egentligen borde få betalt för detta men jag vill vara säker på att det är riktiga fans som får biljetterna och tänkte då att de kanske läser den här bloggen eftersom jag gör det varje dag lol :) Kram

Svar: Vi kan fixa det under dagen :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-12-19 @ 08:27:04

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: