Category: Artiklar/Tidningar | 2015-12-22 | 11:35:47

Justins rädsla: Att sluta som Winehouse

 
Justin Bieber är livrädd för att sluta som Amy Winehouse. I en öppenhjärtlig intervju med tidningen NME släpper stjärnan på garden efter några tumultartade år.
 
- Jag blir konstant deprimerad, säger 21-åringen.
 
Sedan genombrottet har Justin Bieber dragits med bilden av sig själv som en bortskämd snorunge som gör lite som han vill. Att han dessutom backat upp mot angreppen med polisgripanden, misstänkt missbruk och allmänt oregerligt beteende har inte gjort saken bättre.
 
Men bakom fasaden finns trots allt en helt vanlig kille. En ung sådan dessutom. I en intervju med tidningen NME gräver 21-åringen djupt i sig själv.
- Jag vill bara att folk ska veta att jag är en människa. Jag kämpar för att ta mig igenom dagarna, precis som många andra, säger han.
 
I samma intervju berättar han om den överväldigande ensamheten, hur han lätt blir deprimerad och den ständiga paparazzojakten. Han drar bland annat paralleller till Amy Winehouse, vars trasiga liv förvandlades till allmängods.
 
- Jag såg dokumentären om henne på ett flygplan och fick tårar i ögonen. För jag såg vad media gjorde med henne, säger stjärnan.
 
- Folk tyckte att det var kul att sparka på henne när hon var på botten. Att fortsätta trycka ner henne tills hon var borta. De är precis vad de försöker göra med mig.
 
 
Postat av: BELIEBER

ÅHH ÄLSKADE JUSTIN INGEN SKA BEHÖVA KÄNNA FAST ÄN ATT MAN ÄR VÄRLDSKÄND :(( JAG ÄLSKAR JUSTIN OCH KOMMER ALLTID ATT GÖRA <33

2015-12-22 @ 13:41:18
Postat av: Anonym

Hv

2015-12-22 @ 16:00:13

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: