Category: News! | 2015-12-12 | 11:25:00

Inför 17 december

Fick ni tag på biljetter igår? Om inte finns det fortfarande kvar några på läktaren och några få ståplatser. In och kolla på Fahlo och klicka på länken!
 
Till de som INTE har Fahlo:
 
Den 17 december klockan 10:00 släpps biljetterna officiellt. 
 
Biljetterna släpps HÄR. 
 
Tips till er som inte köpt biljetter på Axs förr:
 
Var tidigt ute: Klicka er in på sidan minst en timme innan biljettsläppet
Var beredd på att sidan krashar: Efterfrågan på biljetterna är ENORM. När alla trycker på "köp" knappen på samma gång kommer sidan eventuellt krasha. Så ha en extra dator nära till hands om detta skulle ske.
Ta det lungt: Okej, du har reserverat biljetter. Du är säker. Ta ett djupt andetag och se till att skriva in rätt kontaktuppgifter osv.
 
 
 
 
Postat av: Anonym

Vad är bra och inte bra platser? Jag köpte igår på presalen och då fanns det inga biljetter för sittplatser bredvid scenen och dom kostade mindre än de som var längre ifrån, är de som ligger längre ifrån scenen bättre?

2015-12-12 @ 11:42:17
Postat av: Anna

Var kan man reservera biljetter?

Svar: När du klickat på "köp" knappen åker dina biljetter till din köpkorg, då har du x antal minuter på dig att betala dem innan de går till försäljning igen. Det menas med reservering.
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-12-12 @ 12:43:06
Postat av: Anonym

Jag köpte biljetter igår och jag fick dem på mail. Skriver man bara ut dem och tar med sig dem eller?

Svar: Japp, så gör man :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-12-12 @ 12:44:27
Postat av: Mathilda

Vet någon hur lång tid det tog innan biljetterna blev slutsålda förra gången han var här? :-)
Kommer det vara i princip omöjligt att få tag på biljetter eller vad tror ni? :-)

Svar: Jag skulle int säga "omöjligt" men man ska ha tur nu när han bara har en konsert i Sverige.

Lycka Till!
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-12-12 @ 17:40:08
Postat av: Ebba

Var kan man köpa biljetterna till Köpenhamn??

2015-12-12 @ 18:41:34
Postat av: Maja

Jag köpte biljetter igår och jag har skrivit ut dem men hur vet jag att det inte är fake biljetter? Jag är alltid rädd för det och jag var det förra gången också! Finns det något speciellt kännetecken som visar att de är äkta?

Svar: Köpte du via Fahlo kan du vara 100 procent säker på att dina biljetter är äkta! :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-12-12 @ 19:57:40
Postat av: Anonym

Omg har biljetter till Köpenhamn, helt sinnes vad glad jag är, ståplats there is

Svar: Jag vet kännslan. Jag (Emma) har själv ståplats till Helsingfors :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-12-12 @ 21:59:13
Postat av: Never say never

Kommer det att finnas meet&greet biljetter?

2015-12-13 @ 11:50:41
Postat av: sara styles

Snälla hjälp jag har PANIK!
Jag ska köpa biljetterna från fahlo. Det står att man ska välja antal biljetter det finns från 1 till 4 biljetter vilket ska man välja???
Och en till fråga vilken ståplats är närmast Justin vad heter platsen är det golden circle,pit j eller pit b. Snälla hjälp akut??

Svar: Båda är nära Justin. Man kan inte komma närmare. Du får välja vilken sida du vill.
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-12-13 @ 12:06:48
URL: http://nouw.com/sarastyles
Postat av: Anna

Det kommer väl även vara presale på AmEx och Tele2?! :)

2015-12-13 @ 16:38:22
Postat av: Elina

HJÄLP? NÄR KAN MAN BÖRJA KÖA PÅ AXS PÅ TORDAG? VILKEN TID? OCH NÄR MAN ÄR INNE PÅ SIDAN, SKA MAN REFRESHA/UPPDATERA SIDAN NÅN GÅNG ELLER BARA LÅTA DEN VARA? KOMMER KÖP KNAPPEN DÄR DET STÅR PÅMINN MIG JUST NU PÅ AXS ALLTSÅ ÄNDRAS TILL KÖP BILJETTER UTAN ATT MAN UPPDATERAR SIDAN? HJÄLP SNÄLLA HAR PANIK, HAN BETYDER SÅ MYCKET FÖR MIG!

2015-12-13 @ 19:51:18

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: