Category: News! | 2015-08-26 | 18:58:00

Svenska Victoria träffade Justin Bieber

 
Victoria Verdes, 18 från Sverige träffade nyss Bieber i New York. Hon Jobbar som au pair i New York så hon ock hennes kompis åkte till Madison Square Garden halv tre på natten för att sedan ta sig till ett radiohus där Justin skulle befinna sig mellan 06 & 10 på förmiddagen. 
Så här säger hon till tidningen Frida:
”När vi kom fram var det två andra tjejer som också väntade på honom, så vi joinade deras filt. Efter ett par timmar blev kön längre och längre, men vi hamnade längst fram.”
 
 
"Under tiden kom det en radiopratare som ville att vi skulle ställa frågor till Justin, och han spelade in det. Jag sade, "Hi, my name is Victoria, when are you coming  to Sweden?, så jag hoppas verkligen att han svarar på frågan. Intervjun kommer ut på fredag!"
" Vi var inte supermånga så vi försökte alla vara så lugna som möjligt, då alla ville ha en bild med honom. Först gick han ur bilen och direkt in i byggnaden, men han sträckte sig efter min hand så att jag hann röra den – och bildbevis finns”, fortsätter hon. 
 
 
Postat av: Anonym

Är det scooter (-:

Svar: Japp! :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-08-26 @ 19:14:26

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: