Category: Artiklar/Tidningar | 2015-08-01 | 20:59:14

Cody Simpson: "Justin Bieber kallade mig en f*cking idiot"

För ett par dagar sedan intervjuades Cody Simpson av Zach Sang & The Gang och berättade om gången då Justin Bieber kallade honom för en f*cking idiot efter en video han lagt ut på snapchat.
 
Cody hängde nyligen med sina gamla polare Naill Horan och Justin Bieber, tillsammans lyssnade de på musik. Cody la senare upp en video på snapchat på de tre sittandes i en soffa. Bieber var mindre nöjd med den gula pipan som syntes i bakgrunden, och dit kommer vi nu.
 
Cody erkände att han helt missat att den syntes på bilden fram till det att Justin skickade ett sms till honom där det stod "f*cking idiot". Men Cody tyckte inte det var så farligt och gjorde inte en stor grej av det hela. 
 
"Vissa människor är mindre öppna med saker och ting, jag bryr mig inte så mycket om såna saker. Jag är 18 år, och om jag vill röka på lite så... Gör din grej bara", sa han.
 
När han fick frågan om Justin och Naills reaktion till videon, förklarade den unge artisten att Bieber sagt det lite på skämt och att han inte heller bryr sig så mycket egentligen. 
 
 
Ingen vet alltså om Justin rökte på den här kvällen eller inte, då det inte finns någon video/bild på att han gjort det. Det är bara den här bilden på pipan som finns.
 
 
Postat av: Anonym

Vad säger nail om saken . Är Justin är på cody nu då. Kanske bara cody som rökt på eller så har Justin ett bakslag heltänket.

2015-08-01 @ 21:33:34
Postat av: Linda Holmer

Är dom osams cody och Justin .

Svar: Nej det är dom inte :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-08-01 @ 21:38:03
URL: http://traningslinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rubriken låter ju värre än det hela var.

2015-08-01 @ 23:14:39
Postat av: Anonym

Vad är det han kanske rökte?

2015-08-02 @ 13:14:42

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: