Category: Bilder | 2015-04-26 | 15:55:27

Ny bild: Justin och Hailey (25 april)

 
 
Postat av: Anonym

Stör mig så jävla mycket på när ni inte svarar på kommentarerna.. Om ni inte har ngt svar behöver ni inte ignorera, säg bara att ni inte vet. Hur svårt kan det liksom vara?

Svar: Vi lägger ner mycket tid på bloggen och ibland glöms vissa kommentarer bort att svara på vilket ni läsare får ha förståelse för då vi får in mycket kommentarer. Då kan ni ställa frågan igen. Så vad undrade du?
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-04-26 @ 18:27:54
Postat av: Anonym

Jag själv har ingen fråga, men ser massa obesvarafe frågor i de olika inläggen. Dessutom brukar det vara 1-2 kommentarer på varannan inlägg, det ser jag inte som mycket kommentarer. Och ta inte illa upp för jag uppskatar er blogg, ville bara säga att ni borde tänka på kommentarerna lite mera.

Svar: Vi får in kommentarer/mail på andra sätt än de som är kommenterat på bloggen som tar oss mycket tid att svara på men det ser inte ni läsare :) tack så mycket!
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-04-26 @ 19:47:35

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: