Category: Artiklar/Tidningar | 2015-04-12 | 17:40:56

Justin Bieber bjöd in Selena Gomez till Coachella

Som ni sett de senaste dagarna har Justin varit på en musikfestival som heter Coachella tillsammans med sina vänner, bl.a Kendall Jenner och Hailey Baldwin. Men det verkar som att dessa två damer inte är dom enda Justin tänker på. 
 
En källa berättade för Hollywoodlife.com att Justin bjöd in Selana Gomez också! 
 
"Selena sa att Justin grattade henne för hennes senaste hitt I Want You To Know som hon gjort tillsammans med Zedd, och att han sa att hon skulle vara med dom på Coachella. Det här var Justins sätt att säga "jag saknar dig" och det var hans sätt att bryta isen"
 
Selena var inte med på musikfestivalen, men med tanke på att hon gillade Justins senaste instagram video kanske det finns hopp för Jelena 'ändå!
 
 
Postat av: Anonym

Det låter ju bra (-: samtidigt jag skulle vilja veta vem som skvallra till Hollywoodlife.com Jag litar inte riktigt på Hollywoodlife.com men det skulle ju vara roligt om dom blev ihop.

2015-04-12 @ 18:07:40
Postat av: Saga Forsberg

Hur blir det med nya designen? Alltså när kommer den? Älskar design byten haha! :)

Svar: Den kommer strax. Har inte fått den som jag velat ha den från en början så det är därför det dröjer lite :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-04-12 @ 19:49:44

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: