Category: Artiklar/Tidningar | 2015-04-28 | 21:12:24

"Jag hoppas folk känner att jag är ärlig med min ursäkt"

Kommer folk någonsin ta Justin Bieber på allvar? Han hoppas verkligen det. 
Bieber fortsätter med sin comeback genom att vara med på omslaget för HERO Magazine. "Jag hoppas folk känner uppriktighet i min ursäkt", säger han. "Det finns en massa saker som hänt de senaste åren som jag inte är stolt över, och jag känner ett ansvar till mina fans och allmänheten att be om ursäkt. Jag hoppas alla tror på min ursäkt - den är ärligare nu än den någonsin varit". 
 
"Det är definitivt svårt att ha så många människor som dömer dig. Ibland vill du bara förklara dig men ibland gör det saken värre, det är en tuff linje att gå". 
 
Bieber säger att han lärt sig av sina misstag, och att hans musik kommer återspegla detta. 
 
"Den största skillnaden är att jag är äldre. Jag var 17 när jag spelade vissa låtar och jag är 21 nu. Jag har varit med om mycket i många offentliga situationer vilket har gett mig perspektiv på saker och ting. Jag är nervös när jag släpper nya låtar eftersom det är en så personlig resa".
 
 
Postat av: Anonym

Tror hans nya musik kan bli jättebra samtidigt tror jag verkligen hans ursäkt är ärlig för han försöker verkligen att bättre sig. Han har dessutom lugnat ner sig .Tror han skäms för det han gjort tycker det kanske är lite genat eller så .

2015-04-28 @ 21:30:01
Postat av: Anonym

Tror hans nya musik kan bli jättebra samtidigt tror jag verkligen hans ursäkt är ärlig för han försöker verkligen att bättre sig. Han har dessutom lugnat ner sig .Tror han skäms för det han gjort tycker det kanske är lite genat eller så .

2015-04-28 @ 21:30:11
Postat av: Anonym

Var inte mening att lägga ut två inlägg. Tekniken ibland gör den som den inte ska.

2015-04-28 @ 21:31:57
Postat av: Anonym

När kommer frågestund 2?

Svar: Så fort vi får tid. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2015-04-29 @ 15:09:05

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: