Category: News! | 2014-09-27 | 15:15:00

Lite tankar

Ibland när jag sitter hemma och inte har så mycket att göra brukar jag kolla tillbaka på bloggen och oftast hamnar jag på månaden då Justin var i Sverige. Jag blir så känslosam och jag får så mycket tillbakablickar och minnen. Jag saknar de dagarna då Justin var här så fruktansvärt mycket. Stämningen i hela Stockholm, på stan, utanför Globen, alla Beliebers som var så glada och tre grymma konserter. Jag kan inte hjälpa att jag saknar det så så så mycket. Justin har bekräftat att en ny turné kommer komma, och jag hoppas bara att han kommer tillbaka till Sverige då, vilket jag tror att han gör! 
 
Brukar någon annan känna som jag gör just nu?
 
 
 
Postat av: N

Jag tror definitivt Justin kommer tillbaks till Sverige! Eftersom hans tränare är svensk.

2014-09-27 @ 15:28:15
Postat av: Anonym

Min största dröm är att han ska komma tillbaka till Sverige. Jag fick ingen biljett till konserten vilket jag hade hoppats på sjukt mycket om han kommer tillbaka<3

2014-09-27 @ 15:45:19
Postat av: Thea

Jag tänker på det varje dag och saknar det också :) Jag åker förbi Globen varje dag och påminner mig om den bästa dagen i mitt liv.

2014-09-27 @ 18:36:27
Postat av: MB

Jag har aldrig sätt justin på riktig för jag fick ingen biljetter jag brukar ligga i min säng och drömma om han vad jag skulle sakt och om jag skulle börja gråta av lycka eller vara stum och inte säga något men jag önskar värkligen jag ska få se han för jag älskar justin så himla mycket 💛

2014-09-28 @ 13:06:33
Postat av: Ajla

Jag var inte på konserten åkte utomlands då. Var sjukt ledsen hoppas verkligen att han kommer tillbaka så kanske jag kan gå på konserten.

#💜JustinDrewBieber

2014-09-28 @ 16:17:59
Postat av: Lisa

Japp.. Hoppas av hela mitt hjärta att han kmr tillbaka <3

2014-09-28 @ 17:17:16

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: