Category: News! | 2014-09-25 | 18:45:41

Justin skadade sin trumhinna igår!

Igår twittrade Justin detta, han förklarar att han skadat sin trumhinna när han igår skulle hoppa från en klippa. 
"Skadade min trumhinna hoppandes från en klippa. Doktorn säger att jag kanske behöver opereras nu. Det suger"
och "Min trumhinna kanske förstör för oss lite men jag kommer fortfarande ge er ny musik. Mycket kärlek. Fan ta dig cliff diving!" skrev han.
Snabbt efter att han hade twittrat om olyckan trendade #feelbetterjustin på twitter.
När han ska opereras är fortfarande oklart, men vi uppdaterar er om det så fort vi får information!
 
Postat av: Tussan

stackaren måste göra ont.

2014-09-25 @ 21:49:08
Postat av: Ajla

Nej stakarn tycker sjukt synd om honom 😢😢😢😢 hoppas att det går bra och att hon hör betre efter operationen det är bara 1 på miljonen att den går att laga. Stakars Justin❤️

2014-09-26 @ 17:02:40
Postat av: Ajla

Föressten kan ni lägga ut ett inlägg när opararationen har slutförts???? Skulle vara tacksamm om ni gjorde det vill så gärna veta hur det gick. Förresten vet ni när operationen ska göras????.....


Skulle vara sjuuuuuukt tacksamm om ni svarade. Han är min största idol och mår jätte dåligt nu för att det hände just honom❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: Vi kommer lägga ut all info på bloggen, du behöver inte oroa dig! Kram
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-09-26 @ 18:21:51

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: