Category: Twitter | 2014-10-07 | 18:22:25

Pattie via Twitter:

Justins mamma skrev här om dagen en tweet till TMZ :
 
 
Wow @TMZ på riktigt?? Det är bara dumt. Lärde inte din mamma dig att göra bättre saker än att kränka andra? Så skrev Pattie på twitter för någon dag sen.
 
Ett fan twittrade sedan åt Pattie:
“You stick up for mariah carey but you won’t stick up for your son when tmz drags him?”

Som betyder: Du står upp för Mariah Carey med du står inte upp för din egen son när TMZ kränker honom?
 
Pattie svarade: 

I have to restrain myself. Trust me I am picking my battles.

I hate reading stuff about him too TRUST ME.

But lets not allow people to be bullied when they are down.

Som betyder:

Jag måste hålla tillbaka. Lita på mig jag väljer mina strider. Jag hatar att läsa dåliga saker om honom LITA PÅ MIG! Men låt oss inte tillåta att människor blir mobbade när de är nere.

 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: