Category: News! | 2014-10-05 | 15:55:33

#JustinComeBackToSweden

Fick alldeles nyss ett meddelande på Twitter att några svenska Beliebers försöker nu trenda #JustinComeBackToSweden eftersom Justin befinner sig i Grekland och är mest troligt inne på Twitter samtidigt som oss eftersom det är ungefär samma tid. 
 
HJÄLP OSS att twittra #JustinComeBackToSweden, börja redan nu och fortsätt hela kvällen så kanske han ser det!! Nu kör vi!
 
 
 
 
Postat av: Anonym

Jag har inte Twitter men snälla skriv åt mig också jag börja nästa n gråta när jag läste överskriften❤️Snälla gör det

2014-10-05 @ 19:19:59
Postat av: Anonym

Jag har inte twitterrrrr aaaa😩 snälla skriv till
Mig😭

2014-10-06 @ 07:26:11

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: