Category: News! | 2014-10-01 | 13:41:18

Justin och Kendall Jenner i Paris igår (30.9)

 
Justin och Kendall Jenner sågs igår på Ferdi, en resturang i Paris. Efteråt sågs de tillsammans i en bil. Kendall har raporterat att hon är i Paris för Paris fashion week.
Vad tror ni? Är Justin och Kendall bara vänner?
 
 
Postat av: Lova

Om han sabbar nått med Selena nu kommer jag bli sjukt arg på honom. Jag menar, han väljer själv såklart men är det inte ganska uppenbart att han är kär? I Selena. Asså guud, hoppas de verkligen bara var en vänskaplig lunch. Annars blir jag faktiskt lite besviken på min älskling.

2014-10-01 @ 16:17:54
Postat av: Tussan

Dom är nog bara kompisar. Sen att dom åker samma bil har säkert också att göra med att dom är kompisar dom befiner sig trots allt på samma ställe hon kanske frågat efter skjuts . Det enda men ser från filmen är när dom äter lunch tillsamman. Vem filmar föresten? det kan ju lika gärna vara någon som filmar skriver romatisk luncs för att skapa ett rykte

2014-10-02 @ 00:07:04

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: