Category: Artiklar/Tidningar | 2014-10-08 | 10:25:54

Jessie J om Justin: Du är fantastisk

Jessie J vill finnas där för Justin p.ga den enorma press han har på sig, därför skrev hon ett handskrivet brev till honom.
 
Där skrev hon att han inte får låta paparazzis och haters trycka ner honom. Till The Sun sa hon:
- Det kändes som att det var min plikt. I mitt handskrivna brev skrev jag "Jag finns här, du är fantastisk". Han är ung och har så mycket press på sig. Det är lätt för människor att kommentera något när du ser ett foto på honom, men de människorna ser inte vad vi ser. De ser inte de hundratals människorna som försöker ta dig till botten. 
 
Jessie J tog tillsist beslutet att inte skicka brevet, för hon tyckte det kändes konstigt att skicka till någon hon inte känner. Den 26-åriga sångerskan förklarade:
-Jag känner folk som känner honom, så jag hade lätt fått fram brevet till honom om jag ville. Men istället sa jag till hans folk att de skulle hälsa honom att jag finns här om han vill prata. 
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: