Category: Artiklar/Tidningar | 2014-11-18 | 13:28:50

Kendall Jenner: Jag dejtar inte Justin Bieber

Justin Bieber dejtar inte Kendall Jenner. Det har spridits endel rykten då Justin och Kendall har setts ute tillsammans ett antal gånger senaste månaden. 
 
När Kendall fick frågan om hon dejtar Justin på en tillställning i Los Angeles sa hon: 
- Han är en vän till våran familj sen långt tillbaka. Alla älskar att hitta på och sprida saker men nej, jag dejtar inte honom. Jag fokuserar på min karriär men skulle det hända så händer det. 
 
Postat av: Tussan

Man ska inte tror på allt man läser skönt hon sa det. Vad skönt då är det slut på det här dumma ryktet.

2014-11-18 @ 14:05:20
Postat av: Lina

Men hon sa ju skulle det hända så händer det????? Det betyder ju att det finns en chans och hon bekräfta det och sa inte istället ett NEJ. :(
??

2014-11-23 @ 14:18:29

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: