Category: Dagens fråga | 2014-11-29 | 14:32:00

Dagens fråga

Detta är kanske en fråga som kanske är lite ''efter''. Men vad säger man? Inga frågor är dumma.
 
Jag (Emma) har faktist inte varit på en Justin Bieber konsert, fast jag önskar att jag skulle ha varit det.. och jag vet att det finns en del Beliebers här på bloggen som inte heller varit. 
Så ni som är veteraner:
 
Hur är det att vara inne i en fullproppad arena med skrikande fans överallt och se HONOM framför sig? Kunde ni föreställa er hur det skulle vara dagen innan han hade konsertterna i Globen? Eller var ni och kollade någon annan stans?
 

Berätta!
 
 
 
 
Postat av: Lova

Det är helt sjukt. I början mådde jag lite illa men det var bara för att jag var så nervös över att se honom. Känslan när introt kommer och sedan när Justin flyger in på scenen.. Det går inte att beskriva. Min mamma har aldrig sett mig gråta så mycket, hahah. Men det går inte att beskriva. Det är det bästa som hänt mig någonsin, känslan är magisk. När man ser honom.. Asså gud, det är sinnessjukt

2014-11-30 @ 10:59:00
Postat av: Tussan

Jag var i parken jätteroligt men samtidigt lite otäckt när man skulle gå in då det stod bara en vakt allting gick bra och det kändes som säkerheten var mkt säker. Justin var jätteduktig och sjunger jättebra men han var nog lite trött och sliten inte konstigt med tanke på alla tids skillnader + många extra konserter osv.

2014-11-30 @ 13:09:05
Postat av: Tussan

Jag var i parken jätteroligt men samtidigt lite otäckt när man skulle gå in då det stod bara en vakt allting gick bra och det kändes som säkerheten var mkt säker. Justin var jätteduktig och sjunger jättebra men han var nog lite trött och sliten inte konstigt med tanke på alla tids skillnader + många extra konserter osv.

2014-11-30 @ 13:09:05

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: