Category: Artiklar/Tidningar | 2014-11-19 | 16:44:52

Bieber till "Jesus-läger"

Nu ska Justin Bieber hitta tillbaka till rötterna med hjälp av Gud. I Palm Springs i Kalifornien ska han under två veckor gå ett "Jesus-läger".
 
Samtidigt sätter 20-åringen punkt för sitt tidigare Hollywoodliv. "Han har brutit med kompisar, alkohol, marijuana och allt annat som inte handlar om Gud", rapporterar TMZ. Bieber sägs självmant ha tagit på sig uppdraget att "lära sig sprida Guds ord". Till sin hjälp har han den andlige rådgivaren och kändispastorn Carl Lentz.
 
"Ute på en resa"

Pastorn är den förste att medge att Bieber är långt ifrån perfekt.
-Han är ute på en resa. Ska vi överge honom bara för att han inte mår bra? sa Lentz i helgen till New York Post.För Bieber kan det vara nödvändigt att byta kurs. Han tycks knappt kunna gå någonstans utan att hamna i trubbel.
För närvarande hotas 20-åringen av utvisning till ­Argentina, där polisen vill förhöra honom om en misstänkt misshandel där hans livvakter ska ha varit ­inblandade.

-Själsmässigt har jag en särskild roll i Justins liv, ­säger Lentz.

-Vi pratar om hur vi ska se till att hans liv förblir en välsignelse och inte en börda.

 

Detta skriver Aftonbladet.se på sin hemsida. Bara jag som tycker att Justin redan verkar ha hittat tillbaka till sig själv?


 
Postat av: Tussan

Jag tycker precis som du att han håller på att förändras(-:
Jag undrar oxå lite om det här med att han riskerar utvisning till Argentina är det sant verkligen . Läg gärna upp mer om den händelsen.

Svar: Jag vet faktist inte så mycket om den händelsen, ska försöka leta reda på något! Kram
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-11-19 @ 16:55:29
Postat av: Tussan

Borde det inte vara så om han hotas av utvisning borde han väl i såna fall skickas till Canda

2014-11-19 @ 17:12:43
Postat av: Anonym

Jag håller med dig justin har verkligen vissat att han vill förändras och att han vill börja om på nytt och bli en bra människa igen och jagr så stålt över han och att jan har tagit detta beslut jag älskar han så mycket och jag hoppas att han en dag inte har några dåliga rykten alls.😍😘😻💛💙💜💚❤️💗💓💕💖💞💘💝

2014-11-19 @ 21:11:01

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: