Category: News! | 2014-05-08 | 20:47:00

Justin svarar på Seth Rogens hatkommentar (7 Maj)

 
Seth Rogen var nyligen på The Today Show och där han gjorde några elaka påhopp på Justin. Han uttalade sig
 
"-Ingen i detta rum gillar Justin Bieber. Det kan jag garantera dig...! Jag vet ingen som gillar Justin Bieber. För mig är tanken om att en vuxen man skulle gilla Justin Bieber en kontroversiell (omtvistad) tanke. Liksom, varför skulle jag? Det skulle vara mycket konstigare om jag gjorde så som Justin Bieber, för mig."
 
 
 
Senare skrev ett fan om Rogens uttalande till Justin via twitter
-"Jag tycker att Seth Rogen är en rolig skådespelare men seriöst, vad är alla de oförskämmda kommentarerna han säger om Justin?" 
 
och Justin svarade tillbaka.
-"Vissa människor vill bara kritisera människor. De vet inget. Det är vad det är."
 
 
 
 
 
 
Postat av: Ajla

Tycker att det var en bra kommentar av Justin?

2014-05-08 @ 23:40:27

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: