Category: News! | 2014-05-12 | 17:44:00

Justin får en kyss på munnen av ett fan

@justinbieber via instagram: She told me to give her a kiss on the cheek and she turned lol #cheeky
 
Justin skulle ta ett kort med ett fan och hon bad honom att pussa henne på kinden. Precis när han skulle göra det vände hon ansiktet så att han kysste henne på läpparna. Justin verkar dock inte ta illa upp utan postade denna bilden på instagram med texten "Hon sa åt mig att ge henne en puss på kinden och hon vände sig lol #fräck" Han har sedan skojat med andra fans om detta och tycker att det var kul. 
 
Jag tycker att det är lite kul faktiskt men jag är galet avundsjuk, vem önskar inte att de var den tjejen just nu? Vad tycker ni? Tycker ni att det var fult gjort av Beliebern eller tycker ni bara att det är kul? 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Anonym

Sjukt gulligt, älskar att Jutin inte tog illa upp :)

2014-05-12 @ 18:23:50
Postat av: anonym

ahhah jag tycker bara att det är roligt och jag tyckte att det var snällt av justin att han tog det inte illa upp:)) men hoppas verkligen att inte alla börjar göra det nu hahah.

2014-05-12 @ 20:32:02
Postat av: Lilla jag

hahahah jag tänkte ju vara den första som gör det på honom.. Aja

2014-05-13 @ 13:51:51

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: