Category: News! | 2014-05-08 | 09:17:00

Instagram - bilder

@michellemanzione: Before I approached @justinbieber , I asked his friend if I could. And his friend said sure. This was Justin, looking at video of him skateboarding, before I decided to approach him. This picture is for all my #beliebers ! You’ve been very kind and sweet to me 😘💋. And yes, #JustinBieber was very nice and handsome. The one thing that took me by surprise (more than anything else) was how clear his skin was. It was like porcelain. Anyway, he’s a sweet kid. Yeah, he’s making mistakes but he’s still young. Don’t stop #beliebing in the #Biebs 💯. #TheBiebs #VeniceBeach #California
 
 @justinbieber: :)

 @idriserba: #floydmayweather #justinbieber #lilwayne @floydmayweather @mayweatherpromotions #mgmgrand #themoment

Postat av: Anonym

Vad står det på den första bilden?

2014-05-08 @ 18:56:14
Postat av: Anonym

Vad står det på den första bilden?

Svar: Det står: Före jag gick fram till Justin frågade jag hans kompis om det var okej, vilket det var. Han tittade på videon när han åkte skateboard, före jag bestämde mig för att gå fram till honom. Bilden är för alla Beliebers som har varit väldigt vänliga mot mig. Och ja, Justin Bieber är vänlig och trevlig. En sak som förvånade mig mest var hur fin hans hy var. Den var som porslin. Iallafall, han är en gullig kille. Ja, han gör misstag men han är fortfarande ung. Sluta inte tro på Justin. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-05-08 @ 18:56:16
Postat av: Anonym

Vad står det på den första bilden på svenska?

Svar: Det står: Före jag gick fram till Justin frågade jag hans kompis om det var okej, vilket det var. Han tittade på videon när han åkte skateboard, före jag bestämde mig för att gå fram till honom. Bilden är för alla Beliebers som har varit väldigt vänliga mot mig. Och ja, Justin Bieber är vänlig och trevlig. En sak som förvånade mig mest var hur fin hans hy var. Den var som porslin. Iallafall, han är en gullig kille. Ja, han gör misstag men han är fortfarande ung. Sluta inte tro på Justin. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-05-08 @ 19:12:55
Postat av: Anonym

Ååååååå! Kram❤️

2014-05-09 @ 07:01:49

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: