Category: Övrigt | 2014-03-03 | 14:10:15

Var med och påverka!

Vi behöver din hjälp!
 
Just nu finns det inte så mycket att uppdatera er med. Justin jobbar på ett nytt album i Atlanta, men just nu spenderar han och firar sin födelsedag på Bahamas med sin familj och närmaste vänner.

Det är nu NI kommer in i bilden.
Vi skulle vara så tacksamma om ni kunde tycka till lite om bloggen:
  • Vad är bra?
  • Vad är dåligt?
  • Vad kan bli bättre?
  • ''Vi vill ha mer av detta...''
  • ''Vi vill ha mindre av detta...''
 
Vi tar till oss all kritik, men se till att försöka skriva det som feed back. Vi vill inte ha några elaka ord.

Tack så mycket för att just DU hjälper till att göra den här bloggen till den bästa fansiten!

 


Postat av: Anonym

Jag tycker att allt med denna blogg är bra men när ni lägger upp video eller texter på engelska tycker jag att ni kanske borde skriva lite kort om vad dem säger i interjuven för det är inte alla som kan sådär jättebra engelska :)

2014-03-03 @ 15:42:23
Postat av: Linn

Det som är bra med er är att ni lägger ut många bilder,frågar oss saker,snälla. Exakt allting är bra med er. Jag kan inte säga någonting dåligt om eran blogg. ÄLSKAR eran blogg! :)

2014-03-03 @ 16:08:08
Postat av: Amanda lekman

Mer imagines!

2014-03-03 @ 16:09:41
URL: http://amandalekman.blogg.se
Postat av: Klara

håller inte med amanda, inte fler imagines, tycker bara de är konstiga, men ni kan ju gärna länka till stället där ni får dem ifrån för de som vill kolla! jag tycker att man bara ska uppdatera nyheter osv eftersom det är en nyhetsblogg, dagens bild och liknande är bara jobbigt. nyheter behöver inte vara nått stort utan bara nån paparazzibild eller fanbild eller vadsomhelst som hänt! men klagar verkligen inte, JÄTTEFIN blogg, bra gjort av er!!

2014-03-03 @ 16:33:39
Postat av: Belieber

Jag älskar er bloggen den är seriös bästa bloggen kanske lite mer om justin t.e.x vad han gör ellersånt om albumen mm och mer imagines (stavning?) gärna mer om tour om när justin ska göra sin nästa tour. Det finns inget dåligt med ert blogg älskar den kram !

2014-03-03 @ 17:25:21
Postat av: Belieber

Jätte bra blogg förutom att kanske lite jobbigt att ni har dagens fråga , osedd bild men älskar denna bloggen läser varje dag älskar när det är updatateringar också :)

2014-03-03 @ 17:30:34
Postat av: ILOVEJUSTINBIEBER

MER IMAGINES :)

2014-03-03 @ 17:35:22
Postat av: ILOVEJUSTINBIEBER

MER IMAGINES :)

2014-03-03 @ 17:35:23
Postat av: ILOVEJUSTINBIEBER

MER IMAGINES :)

2014-03-03 @ 17:35:23
Postat av: anonym

inget med ämnet att göra, men va inte hans tid i rätten idag? Justin själv behövde ju inte närvara, men tänkte om de finns någon information om hur de gått?

2014-03-03 @ 17:35:28
Postat av: Anonym

Jag tycker att dagens fråga och dagens bild och så är jätte bra... Men ibland om det blir en lång överskrift så blir inte hela överskriften med (om ni förstår vad jag menar...)
Men annars är hela bloggen superbra👍

2014-03-03 @ 17:40:49
Postat av: Anonym

Jelena

2014-03-03 @ 17:56:27
Postat av: Anonym

Jelena

2014-03-03 @ 17:56:27
Postat av: Hanna

Det som är bra är att ni uppdaterar mycket!

Det dåliga är att det är väldigt mycket samma hela tiden, typ fan bilder osv

Det som kan bli bättre är att ni skriver mer om honom, ibland typ bara fakta om honom, typ som att han har någon speciell bil eller att han har gjort det antalet låtar, hans favorit mat osv typ!

Jag vill ha lite mindre av alla fanbilder och sådant och mer om justin och mer detaljerat om saker som händer, typ om han blev arresterad att ni förklarar lite mer, blev han det eller inte?

2014-03-03 @ 20:15:57
Postat av: jag

kan ni snälla göra fler imagines?!

2014-03-03 @ 21:02:20
Postat av: Anonym

Dagens video?? Små korta! /bieber

2014-03-03 @ 21:39:10
Postat av: Matilda

Jag tycker att bloggen är super bra! Det är kul att ni ställer frågor och skriver egna åsikter, det gör att bloggen känns mer personlig. :)

2014-03-03 @ 21:40:37
Postat av: Anonym

Jag tycker att er blogg är fantastiskt bra, så jag tycker att det inte finns så många saker som ni kan förbättra.

Sen så är det många som inte är så bra på engelsk, så jag skulle tycka att det skulle vara bra om ni kunde översätta dom långa täxterna.

2014-03-03 @ 22:48:09
Postat av: anna

mer fakta om han och hans familj , hus, bilar mm.
mer imagens

ÄLSKAR ER blogg NI ÄR BÄST

2014-03-04 @ 10:47:27
Postat av: Anonym

Först och främst, kag älskar verkligen er blogg jätte mycket och läser den dagligen!

Jag tycker att ni uppdaterar jätte bra. Älskar att ni har olika kategorier som dagens bild, dagens fråga osv. Tycker att ni borde börja med dagens video, som någon ovan kommenterade om. Tex om gamla videos, kanske osedda videos, funny moments, intervjuer osv.

Jag tycker också att ni borde skriva mer detaljerat om nyheterna (om ni får tag på mycket information om det såklart) som att förklara mer vad som hänt osv.

Skriv gärna om mer fakta om justin, hans familj & vänner också. Tex mer facts och saker man kanske inte visste om justin osv.

Förlåt att det blev så långt (hoppas ni orkar läsa haha!) tack för bästa bloggen! <3

2014-03-04 @ 21:36:53

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: