Category: Instagram - Bilder | 2014-03-27 | 08:23:03

Instagram - bilder

@adidasneolabel: Prince of Pop doing what he does.

 @islandrecords: A few days late (3/23 technically), but happy #2YearsOfBoyfriend!

 @justinbieber: Competitive Nature*
 
@justinbieber:
 
@justinbieber: No time to waste ♛
 
 @adidasneolabel: Yeah. That’s him, right there. @justinbieber
 
Postat av: Belieber

Hej! Jag har hört att justin bieber har två olika twitter men kan ni säga vilken det är som han använder eller om han har fler? Vilket är justin Ask.fm och och kik om ni vet det skulle betyda jätte mkt ifall ni svara. Vilka socila nätsajter använder justin och ni kan säga namn på vilka ni vet.

2014-03-27 @ 16:38:57
Postat av: drew

Hej! Justin har börjat använda namnet bizzle på olika stället har jag sett är det så att han har byttat namn och det är så hans vänner kallar han nu eller är det hans smeknamn? vad är och vad betyder det?

Svar: Det är bara ett smeknamn, många andra i den kretsen kallar sig för något med "izzle" på slutet. Kylie Jenner t.ex. kallar sig kylizzle. Jag antar att det har något att göra med rappen och så. Hoppas du förstår hur jag menar. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-03-27 @ 16:42:34

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: