Category: Shots of Me | 2014-06-14 | 12:14:29

Shots of me

@justinbieber: Ur funny
 
 @justinbieber: Ur funny
 
 @justinbieber: Ur funny
 
Postat av: Maja

Jag är inne på eran blogg varje dag och uppskattar den verkligen men jag tycker faktist inte det är så roligt längre eftersom det ändats läggs upp bilder på Justin. Jag förstår om det inte finns så mycket att skriva om då han inte håller på med något stort projekt som vi vet om, men det skulle ändå varit roligt att så läsa något; kanske era tankar kring justin eller bara en liten notis ibland.

Svar: Det finns, precis som du säger inte så jättemycket att skriva om just nu. Men vi tar absolut åt oss dina tankar. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-06-14 @ 15:03:58
Postat av: Ajla

jag älskar värkligen hans leende och skratt.

2014-06-17 @ 13:41:14

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: