Category: Artiklar/Tidningar | 2014-06-28 | 10:13:10

"Selena Gomez inspirerar mig till att vara en bättre människa" - Justin Bieber

 
Med Selena tillbaka i livet ser Justin ut att vara både gladare och må bättre. "Justin är verkligen i en possitiv situation i livet just nu och han säger att Selena inspirerar honom till att vara en bättre människa" säger en källa till Hollywoodlife.com. "Hon gör Justin till en bättre människa och han vet om det, hans familj vet om det." 
 
Mitt i allt med att hjälpa Justin att inte hamna i trubbel, påminner hon Justin om det viktiga i livet. Dom ber tillsammans och det har varit väldigt bra för honom. Hon har ett bra inflytande på honom. Källan förklarar "Hon tar honom tillbaka till verkligheten och ser till att han fokuserar mer på Gud."
 
Postat av: Hon är inte bra för honom!

Exposingsmg.tumblr.com

2014-06-28 @ 16:45:18
Postat av: Amanda

jag tror faktiskt på detta. Selena och Justin behöver varandra för dom får varandra att må bra. Det märks att de är gladare överlag när dom har varandra.

Jag hoppas verkligen att det håller föralltid :)

2014-06-28 @ 19:38:12

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: