Category: Artiklar/Tidningar | 2014-06-12 | 19:57:00

Justin om Selena: ”Vår kärlek är villkorslös”

 
Raderade Instagram-bilden och startade ryktet - är de ett par igen? 
Evighetsstoryn om Justin Bieber och Selena Gomez tycks få ett nytt kapitel. Först hävdade sångaren att deras ”kärlek är villkorslös”. Men snart raderade han meddelandet från Instagram.

Justin Bieber och Selena Gomez tycks vara ett par igen.
Eller?
Igår lade Bieber upp en bild på sin Instagram av sig själv och Gomez. Till den svartvita bilden där Selena Gomez håller om Justin Biebers huvud och tittar in i kameran skrev den unga popstjärnan:
”Vår kärlek är villkorslös”.

Men sen raderade han snabbt bilden igen, skriver Hollywoodbloggaren Perez Hilton.
Men då var det redan för sent. Flera av Justin biebers följare på den sociala nätverks-sajten hade redan hunnit spara ner bilden och kärleksbudskapet.
Bieber och Gomez har varit ett par till och från sedan 2010. Senast återförenades de i mars och syntes tillsammans med en av alla efterfester efter Oscars-galan.

Enligt brittiska Daily Mirror tog det dock slut igen några veckor senare, men förra veckan florerade rykten om att Selena Gomez rest tillsammans med Justin bieber till Kanada för att fira hans pappas födelsedag.

 -Aftonbladet
 
Vad tror ni Beliebers? Är Jelena tillbaka?
 
Postat av: jag

neeeeeeeeej!!!! missta mig inte jag gillar att de gör varandra glada, men dem kommer bara att bli förstörda när de gör slut igen... Jag vill inte att varken Justin eller Selena ska bli förstörda. Jag förstår att de är med varandra, att de går tillbaka till det förflutna, men Justin måste inse att Selena någon gång kommer att göra slut och jag tror att han kommer bli hjärtekrossad igen...... vilken nog ingen belieber vill

2014-06-14 @ 10:55:37

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: