Category: Bilder | 2014-06-09 | 16:15:01

Before I Die

 
Är det bara jag som brukar sitta och kolla på sådana här bilder på vad jag vill göra innan jag dör? Vissa av dessa känns i och för sig omöjliga men man ska alltid drömma, eller hur? Har någon av dessa hänt er? Den enda som jag kan bocka av är "go to a Justin Bieber's concert". Är så glad att iallafall en dröm har gått i upplevelse!
 
 
 
 
 
 
Postat av: N

Såg honom sommaren 2012 i LA… Helt sjukt.
Klockan var 9 på kvällen och han hoppade ur en limo precis bredvid mig. + att det var inge papparazzis och tomt! Bästa random saken som hänt mig :)

2014-06-09 @ 16:38:08
Postat av: Anonym

Är det sant att Justin har Aids? Har bara hört rykten, vet inte om det är sant

Svar: Det går så otroligt mycket rykten och man kan aldrig vara säker på om något är sant eller inte. Men jag tror inte att han har det, kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-06-09 @ 21:28:58

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: