Category: Frågestund | 2014-07-07 | 09:37:21

Svaren till frågestunden

 Känner ni varandra 
Vi känner inte varandra personligen eftersom alla bor i olika städer i Sverige, men vi har kontakt via sociala medier.

 Har ni några syskon 
Jessica: Jag har en storasyster som är 21 år gammal.
Matilda: Jag har en storebror och en storasyster. 
Lina: Jag har en lillebror.
Ida: Jag har en lillebror.
Isabella: Jag har en lillasyster som är 12 år.

Tycker ni om någon anan artist en justin bieber 
Jessica: Jag tycker bland annat om Miley Cyrus, Selena Gomez och Zara Larsson!
Matilda: Justin är min allra största idol men annars älskar jag också Beyoncé. 
Lina: Bruno Mars, Maroon 5 och Rascal Flatts är några jag brukar lyssna mycket på. Men det finns ingen som jag tycker om lika mycket som Justin!
Ida: Jag lyssnar på det mesta faktiskgt. Bland annat OneRepublic, Imagine dragons och Avicii
Isabella: Lyssnar på väldigt mycket men artister jag gillar lite extra mycket förutom Justin är Austin Mahone och Selena Gomez

Varför slutade hon som höll i bloggen 
Hon slutade för hon kände att hon inte hade tid längre.

Vad vill ni bli när ni blir vuxna 
Jessica: Jag vill jobba i butik några år men när jag blir äldre skulle jag vilja jobba på ett dagis eller liknande.
Matilda: Har ingen aning.
Lina: Har inte funderat så långt, men någonting som har med idrott/fotboll att göra tror jag.
Ida: Jag har ingen aning, velar mellan många olika saker. Bland annat fotograf och stylist.
Isabella: Jag vet inte riktigt, men något inom media känner jag för tillfället.
 
 Hur gamla är ni och vars bor ni? 
Jessica: Jag är 19 år och bor i Skellefteå.
Matilda: Jag är 17, snart 18 år och bor i Örebro. 
Lina: Jag är 17 år och bor någonstans i Skåne. 
Ida: Jag är 17, snart 18 och bor mellan Gävle och Uppsala
Isabella: Jag är 17 och bor ungefär i Stockholm

går ni i skolan eller jobbar ni?
Jessica: Jag har precis gått ut skolan och nu jobbar jag på BikBok.
Matilda: Jag ska börja 3an i gymnasiet. 
Lina: Jag ska börja i 2an på gymnasiet.
Ida: Jag ska börja 3an på gymnasiet.
Isabella: Jag ska egentligen börja 2an på gymnasiet men hoppade av så nu ska jag börja 1an igen.
 
Brukar ni få hat kommentare? 
Nej, vi får väldigt sällan hatkommentarer som tur är.
 
Hur känns det att driva en så stor blogg i Sverige? 
Jessica: Det är jätteroligt verkligen! Det bästa är att man får kontakt med andra Beliebers runt om i Sverige.
Matilda: Jätteroligt och speciellt när den handlar om Justin! 
Lina: Jag tycker att det är hur kul som helst! 
Ida: Det är kul! 
Isabella: Jag tycket det är jätte kul verkligen!

Har ni träffats någon gång på fritiden? ( då menar jag ni som håller i bloggen) 
Vi har tyvärr inte träffats nångång på fritiden eftersom vi alla bor så långt ifrån varandra.

Är det jobbigt att jag kommenterar ofta?
Det är verkligen inte jobbigt, kommentera hur mycket du vill! :)

Har ni någon egen blogg? 
Jessica: Jag har haft en egen blogg men har lagt ner den p.g.a att denna blogg tar väldigt mycket tid.
Matilda: Ja, matildalans.blogg.se
Lina: Yes, daysbylina.blogg.se
Ida: Jajamän, idaahonkonen.blogg.se
Isabella: Jag har en blogg men slutade blogga på den för flera månader sen för jag inte hade tid åt den.
 
Hur många syskon har ni? 
Jessica: Jag har ett syskon!
Matilda: Jag har två syskon.
Lina: Ett
Ida: Jag har ett syskon! 
Isabella: Jag har ett.

Har ni träffat justin någon gång? 
Jessica: Jag har tyvärr aldrig träffat honom men har sett honom live två gånger.
Matilda: Nej, men har sett honom! 
Lina: Nej jag har inte träffat honom men jag var på hans Believe-tour konsert!
Ida: Nej tyvärr inte!
Isabella: Inte träffat men jag har sett honom live!

Bestämmer ni tillsammans vad ni ska skriva ? 
Vi bestämmer inte tillsammans utan alla tar reda på de senaste nyheterna sen skriver vi ut dom.

Har ni pojkvänner? 
Jessica: Jag har en pojkvän som jag har haft i snart 4 år :')
Matilda: Nope
Lina: Nej.
Ida: Nej.
Isabella: Nej det har jag inte

Har ni flyttat hemifrån?
Jessica: Jag bor hemma fortfarande!
Matilda: Nej
Lina: Nej, jag bor hemma.
Ida: Nej, jag bor hemma
Isabella: Jag bor hemma
 
E det samma som bloggar i denna bloggen som innan vet att någon annan äger bloggen nu men den andra bloggar dem inte längre?
Emilia som hade bloggen förut har precis som du säger, slutat. Nu är det Jessica som äger bloggen och de andra som bloggar är i pincip samma som förut.
 
Vad tycker ni gör justin så speciell
Jessica: Hans musik och hans personlighet.
Matilda: Hans talang för musik, personlighet och att han bryr sig så mycket om sina fans.
Lina: Kärleken till oss fans, hans personlighet och självklart hans röst, talang och allt jobb han lägger ner på sin musik.
Ida: Hans personlighet! 
Isabella: Kärleken han har till musik för det gör verkligen hans musik personlig och så bra att lyssna på, särskilt med hans grymma röst! Sen all kärlek han ger till sina fans.
 
Finns den här bloggen på facebook?
Ja, vi finns på Facebook. Sök på justindrewbieberswe.blogg.se så kommer vi upp!
 
Postat av: Aurora och Nicole

Hej! Jag undra om du känner Selena Gomez? :)

Svar: Vi känner inte Selena Gomez. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-09-09 @ 18:20:28

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: