Category: Intervjuer | 2014-07-15 | 08:14:42

Ed Sheeran om Justin

I en ny intervju med Power 96.1 pratar Ed Sheeran lite om Justin, spola till 6.40 för att se det!
 
 
Översättning: "Jag tror inte att det finns någon väg tillbaka från där vi är nu. Jag tror att han har stabila relationer i hans liv. Jag tror inte att det är problemet. Problemet är att människor förväntar sig för mycket av honom, och männniskor vill för mycket. Människor följer honom överallt och han har inget privatliv och har egentligen aldrig haft ett privatliv. Jag tycker inte de är så mycket han ska göra, det är vi som måste sluta sätta så mycket press på honom och låta han göra sin musik, för jag gillar hans musik."
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: