Category: News! | 2014-01-31 | 21:19:00

Svar på frågestunden - del 2

#19: Vad är Justins favorit låtar alltså från hans album och inte hans album, alltså några andra artister? 
Svar: Från hans album är det ”That should be me”, ”Catching feelings” och “U smile”. Favoritlåtar som inte är hans vet jag faktiskt inte vilken de är.

#20: Hur mycket väger Justin?
Svar: Han väger ungefär 63 kg.

#21: Vilken skorstorlek har Justin? 
Svar: Hans skostorlek är 42.

#22: Vad är Justins favorit färger?
Svar: Vad jag vet så är det fortfarande lila.

#23: Vad gillar Justin för tjejer alltså bruna/ vita? Hår färg? Ögon färg? Läppar? Allt om en tjej om hon är smal, tjock kurvig? långt kort hår? 
Svar: Han bryr sig inte om vilken hudfärg du har. Hårfärgen spelar ingen roll men om han måste välja så väljer han brunetter. Han gillar tjejer som har humor, som kan skratta åt sig själv och säga ”jag är rolig”. Han gillar tjejer som kan laga mat. Som kan få honom att skratta. Som är intelligent. Har kyssbara läppar. Han gillar även tjejer som vågar testa nya saker. Han gillar inte tjejer som har mycket smink. Han gillar när dom är ”all-natural”.

#24: Hur gammal vill han att hans flickvän ska vara?
Svar: Han har inte sagt någon speciell ålder, men han gillar äldre tjejer.

#25: Kan han bli ihop med ett fan, eller en tjej som är 15 år eller nått?
Svar: Han har sagt att han skulle kunna dejta ett fan. Om han skulle kunna bli tillsammans med någon som är 15 vet jag inte.

#26: Vad är Justins favorit mat? 
Svar: Spagetti med köttfärssås, och även pizza.

#27: Hur många album har Justin? 
Svar: Han har 7 album.

#28: Hur många låtar har Justin allt som allt? Som är hans? 
Svar: Han har ungefär 88 låtar om man räknar bort dom akustiska och remixerna. Om man räknar med dom akustiska och remixerna så har han ungefär 104 låtar.

#29: Vilket datum fick Justin skivkontrakt?
Svar: Jag vet inte vilket datum, men det var i oktober 2008.

#30: Vart har Kenny Hamilton tagit vägen?
Svar: Han är nog ledig nu när Justin inte turnerar antar jag!

#31: Var föddes Justin exakt?
Svar: Han föddes på St. Jude’s sjukhus i Stratford, Ontario Canada, på andra våningen i rum 126.

#32: Ska Justin släppa någon/några nya låtar?
Svar: Det är inget han har sagt något om. Men man vet aldrig!

#33: När ska Justin ha sin nästa turné?
Svar: Han har sagt att han ska ta ett år ledigt under 2014, så han kommer nog inte ha någon turné under det här året, men 2015 så kanske han börjar turnera igen!

#34: Jag undrar hur Justin och Selena gjorde slut? Vem va otrogen? Vem gjorde det? hur? var? kan du lägga upp bild på personen som gjorde att Selena och Justin gjorde slut?
Svar: Det blev aldrig helt klart varför Justin och Selena gjorde slut. Det gick ett rykte om att Justin hade varit otrogen mot Selena, och därför gjorde dom slut. Men det har även gått ett rykte om att dom gjorde slut för att han rökte på. Så man vet inte riktigt, det går så många rykten så man vet inte vad som är sant eller inte. Dom enda som kan svara på den frågan är Justin och Selena.

#35: Tyvärr missade jag Justins nya film för att den inte gick där jag bodde, kan man köpa den?
Svar: Nej, den har inte släppts på DVD än!

#36: När kommer albumet Journals finnas i butik och kunna köpas som skiva?
Svar: Just nu så finns den bara online, vi skriver på bloggen när den går att köpa!

#37: Hur länge har ni haft bloggen? 
Svar: Emilia som äger bloggen ”tog över” den i somras, men den har funnits sedan 2010.

#38: Vad är det bästa med Justin tycker du? 
Svar: Oj, den där är svår. Det finns så mycket bra med honom. Men det bästa är nog hur han är som person. Jag känner ju inte honom, men vad jag har sett genom åren så känns det som att han är en sådan fin person. Han verkar ha ett gott hjärta och han bryr sig så mycket om alla. Det är svårt att förklara, men hoppas att du förstår!

#39: När kommer man kunna köpa eller ladda ner Believe movie så man kan kolla hemma?
Svar: Det har inte kommit ut någon information angående det än, men vi skriver på bloggen så fort vi vet!

#40: Vad brukar Justin använda för parfym?
Svar: Om jag bara visste de..
 
#41: Vilken modell tycker Justin är snyggaste av alla modeller?
Svar: Det vet jag tyvärr inte.

#42: När förlorade Justin sin oskuld? och med vem?
Svar: Det är inget som han har gått ut med, men jag antar att han förlorade sin oskuld med Selena när han var runt 17 eller 18.

#43: Är det sant att hon som är med i Confident videon har knivhuggit någon?!
Svar: Ja, Chantell har knivhuggit en tjej, men det är inte hon som är med i Confident videon.

#44: Varför var Chantell med Justin i panama?
Svar: Det är inget som är sagt, men antagligen för att umgås med Justin.

#45: Vet ni något om Justin kommer tillbaks till Sverige eller om han sagt nånting om det och iså fall när? 
Svar: Någon gång kommer han komma tillbaka, men när vet vi inte.

#46: Vad har Justin för kläd storlek?
Svar: Det vet jag inte, men eftersom att han är ganska ”liten” så tror jag att han har Small.

#47: Vad tycker Justin om sin mamma, pappa beteende, när dem var mindre (typ 14-17 år)?
Svar: Vad jag vet så har han inte nämnt något om det.

#48: På Confident videon är det samma tjej som spelade All the matters med Justin? om det inte är hon vem är det då?
Svar: Ja, det är samma tjej!

#49: Är det bekräftat att Justin kommer till Sverige år 2015? Flera säger det och vissa pratar om att biljetterna har släppts... Jag känner typ "what, har jag totalmissat något eller?!" 
Svar: Nej det är inget som är bekräftat. Så fort vi vet något så skriver vi det på bloggen!

 nattstad.se/amandasvensson
Postat av: <3

Hej jag har en fråga som jag glömde fråga när det var frågesrund men hoppas att mågon kan svar på den iallafall,

Vet ni någonstans man kan se det där "justin bieber oclock " eller vad det hette där det var en massa om justin om han spottade på fansen, varför han inte har tröja på sig mm. JÄTTE TACKSAM FÖR SVAR <3

jag har letat som en galning men hittar aldrig hela :(

Svar: Om du söker på justin bieber o'clock på youtube så kommer alla videor upp. Det står "part 1" "part 2" osv :) Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-01-31 @ 21:35:41
Postat av: Ebba

Det är visste samma modell som i confident och all that matters, det är calin russo och kollar du hennes instagram (cairusso) så ser du att det är hon i båda!!

Svar: Oj då, my bad! :) kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-01-31 @ 23:46:16
Postat av: Haha

Justin har sagt att han vill helst ha en tjej som är född 1992-1999 inte mindre än 1999

2014-02-01 @ 23:59:34
Postat av: <3

tack för det med o'clock men jag hittar inte nån bra, det är bara såna som är 20 sek 40 sek 44 sek mm. Men tänkte det är nog fler än jag som är intresserade så kan ni inte lägga upp här på bloggen vilka ni/du tycker är bäst

Svar: Det finns bara delar. Alltså när det gick på tv så var det olika delar som bara va i ungefär 20-60 sekunder. Dom som inte kunde se dom på tv (som inte bor i USA) fick titta på dom klippen som finns på youtube! :) kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-02-02 @ 01:32:17
Postat av: Anonym

Guld är Hans nya favorit färg :)

2014-08-06 @ 11:34:43
Postat av: Diana

Hur vill Justin att en tjej ska se ut T.ex kropp,lång-kort osv

2015-02-11 @ 17:52:05

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: