Category: Frågestund | 2014-01-30 | 17:54:00

Svar på frågestunden - del 1

Jag har väldigt mycket att göra just nu, så jag hann bara svara på en tredjedel av frågestunden idag. Resten kommer imorgon!  


#1: Är hon modellen och Justin tillsammans?

Svar: Det är ingenting jag vet något om, tyvärr!

#2: Vad vet man om Justin och Chantells relation?
Svar: Man har inte fått reda på något om Justin och Chantells relation mer än att dom är vänner.

#3: Hur träffades Justin och Chantell?
Svar: Man har inte fått reda på något om Justin och Chantell, så det kan jag inte svara på.

#4: Hur är relationen mellan Justin och Selena nuförtiden? 
Svar: Det är inget som är sagt gällande dom ännu. Det enda är att dom umgicks för ett tag sedan, men det kan betyda vad som helst.

#5: Var någonstans kan man köpa Justin kläder i Stockholm? 
Svar: Vad jag vet så går det inte att köpa ”Justin kläder”, eller något annat från Justin, i Stockholm utan man får köpa det på hemsidor.

#6: Jag hörde att Believe Movie inte hade fått så bra kritik, skulle ni kunna ta upp det?
Svar: Jag är inte så insatt i just den frågan och vet inte så mycket gällande det. Men jag sökte lite på google och då står det att, ja, Believe sålde sämre än Never say never.

#7: Är det sant att han grät för sina fans när han pratade med Ryan Butler för han trodde 
att han har svikit sina beliebers?
Svar: Jag har inte hört något om det så kan tyvärr inte svara på din fråga!

#8: Kan ni/vi inte hitta på nått som kan hjälpa Justin. Och även att få han tillbaka till Sverige?
Svar: Från min sida så är det ett stort ja! Jag vill verkligen göra allt för att han ska må bra, och det skulle inte vara så dåligt om han kom till Sverige igen! Jag är rätt dålig på att komma på vad man kan göra, så om du/ni kommer på något bra så kan vi säkert fixa det!

#9: Vad är Justin mest rädd för? 
Svar: Jag är inte helt hundra, men jag tror att han är rädd för mörker och spindlar.

#10: Vad är Justins favorit godis?
 
Svar: Han har inte sagt något om det, men senaste gången han nämnde något om sitt favorit godis så var det Swedish fish och Marshmallow peeps.


#11: Hur lång är Justin?
 
Svar: Han är ca 179.83 cm lång.


#12: 
Vad heter Justins hund? 
Svar: Hans hund heter Karma.

#13: Lovar ni att så fort ni vet något om rättegången att skriva det? 
Svar: Ja, vi lovar!

#14: Är det sant det där med städerskan?
Svar: Jag vet ingenting om någon städerska, sorry!

#15: Kan ni reda ut lite rykten?
Svar: Jag vet inte vad för rykten du syftar på. Det finns så många olika rykten gällande Justin.

#16: Kan ni visa alla tatueringar och betydelser? 
Svar: Jag kan göra ett separat inlägg om hans tatueringar. Dom är så många och tar upp för mycket plats av frågestunden.

#17: Hört att Justins nya platta Journals inte har gått så bra, vad vet du om det? 
Svar: Det är inget jag vet något om, tyvärr!

#18: Hur ser det faktiskt ut för Justin? Tror ni att hans stora dagar är över? 
Svar: Justin är just nu i en vad man kan kalla en riktigt dålig period. Allt är inte så bra för honom just nu. Han får extremt mycket skit från media, saker som egentligen inte är så farliga. Han har haft ett helvetets år, år 2013, och det har nu satt sina spår eller vad man ska säga. Han dricker och röker på. Det tror jag han gör för att komma ifrån verkligheten. Som många kända gör. Men jag tror att det bara är en period just nu. Alla har nedgångar i sitt liv, det är inte alltid bra. Han rycker nog upp sig snart och blir sig själv igen! Jag tror absolut inte att hans stora dagar är över. Han har många ”big-days” framför sig. Oss beliebers kommer han ha kvar i säkert flera år framåt. Och han kommer i alla fall hålla sig på topp i några år till. Så lätt är det inte att få honom på fall!

nattstad.se/amandasvensson
Postat av: Anonym

varför ha frågestund när du bara svarar jag vet inte på nästan alla frågor?

Justin är dessutom 175,26 och inte 179 som du skrev

Svar: I hans polis rapport så står det att han är 5.9 ft, och det är ca 179 cm!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-01-30 @ 18:02:14
Postat av: Josefine

Inte mycket du vet du

2014-01-30 @ 18:09:27
Postat av: Anonym

Vad vet du? Du svarar vet inte på typ 10 st

2014-01-30 @ 19:18:21
Postat av: aninym

du säger bara jag vet inte vrf har du fråga stund då?men fortsätt du på frågrna det kommer säkert når som vi kommer veta

2014-01-30 @ 20:06:22
Postat av: Daniella

Men sluta klaga.. :/ Hon skrev ju innan att hon inte vet lika mycket som vi gör. Hon vill ju va snäll och ge er svar på frågan och om svaret är "jag vet inte" ja då är det ju så tyvärr. Man kan inte få reda på allt man vill veta.
Grym blogg föressten! (Y)

2014-01-30 @ 20:34:19
Postat av: sara

Ni kanske vill följa min fanpage på instagram ? skulle vara snällt :D @justindrewbieebeer

Svar: Jag, (Jessica) följer dig redan. Kram :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-01-30 @ 21:10:04
Postat av: johanna

Fast det är väl rätt självklart att man inte vet svaret på sånnadär frågor? Den enda som egentligen kan svara på frågor om vem han dejtar och "är det sant att.." är ju justin

2014-01-30 @ 22:02:38
Postat av: Anonym

Eftersom det är många unga läsare är det väl onödigt att du vinklar att dricka och röka på som en skam, som en dålig period, vinklar det till ett problem för Justin. Det skulle vara konstigare om han var en 19 åring som INTE gjorde det. Att leva helt nyktert är ett alternativ, men inte de flestas val. Var inte så dömande, det finns absolut INGENTING som pekar på att han flyr verkligheten som du så fint pekade ut honom för.

Svar: Du har nog missförstått de jag skrev. Jag menade absolut inte att vinkla det som att det var en skam. Många ungdomar dricker och röker på, och de är det inge fel på. Jag fick frågan "hur ser det ut för justin just nu" och då skrev jag hur det ligger till, att han faktiskt är i en dålig period. Och många kända röker på just för att fly verkligheten, för att dom har så mycket press på sig. Jag sa bara att jag trodde att de är därför som han röker på, jag sa aldrig att det ÄR så. Hoppas du förstår vad jag menar. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-01-31 @ 20:08:17

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: