Category: News! | 2014-01-25 | 11:15:00

Kontaktuppgifter

AFTONBLADET
Mail: [email protected]
SMS: 71000
Telefon: 08-411 11 11 
 
EXPRESSEN
Mail: [email protected] 
Telefon: 08-738 30 00
 
Där har ni kontaktuppgifterna till Aftonbladet och Expressen, om ni känner att det känns jobbigt att ringa så maila istället, det är bättre än inget! Ni får gärna kommentera efteråt hur det gick. Nu kör vi klockan 14.00, för våran Justin♥
 
 
Postat av: Anonym

Ska ni ringa eller sms:a!?!?

Svar: Jag, (Jessica) har tänkt ringa och även maila. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-01-25 @ 11:23:00
Postat av: Anonym

Vad ska man skriva/säga, lite mer exakt? :)

Svar: Jag ska fråga hur säkra de är på källorna de använder i vissa lägen. Att de använder sig av källor som tmz är skit. Där skrivs det oftast falska rykten om Hollywood-kändisar. Även att det är mobbning att trycka ner någon på det sättet som de gör, och när de skriver en sak och senare kommer de fram att det var falskt, då låter dom de rinna ut i sanden. Alltså de skriver ingenting om hur det egentligen var. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-01-25 @ 12:08:50
Postat av: anonym

Vad ska man skriva i ämnesraden om man meijlar?

Svar: Du kan skriva Justin Bieber eller något! Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-01-25 @ 13:18:38
Postat av: Anonym

Kan man smsa nu?

Svar: Ja, kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-01-25 @ 13:37:17
Postat av: Maryam

Jag har nu skickat ett mejl till de här är vad jag skrev:

Snälla, avbryt allt du gör för en sekund och läs detta:

Justins blod var 0.14 (alltså var han inte berusad) hans drogtest kom tillbaka negativt.
Det har bekräftats att poliserna fyllde i en falsk rapport och de har förlorat sitt jobb.
Han var bara arresterad eftersom hans körkort var passerat.
Han var inte full eller drogad, detta är bara skitsnack som tre poliser spred.
Tänk innan du dömer någon, du vet inte hälften av de saker som en 19 årig kille går igenom.
Hur skulle du känna dig om hela världen dömde dig hela tiden? Medierna ljuger allt de säger är en stor lögn, ge Justin en paus.
Vad har folk emot honom? Han har donerat över en miljon kronor, han sprider glädje till flera människor som hans fans, varför vill ni förstöra det?
Jag kan lova att han har gjort mer gott i hela sin 19 åriga liv än vad ni har gjort i HELA ert liv.
Jag tror att ni glömmer ibland att han är en människa, alla gör misstag.
Istället för att hacka på honom hela tiden borde ni fokusera på andra viktigare saker som all mord, våldtäckt och svält som pågår runt om i världen.
Han är bara en normal kille som försöker leva sitt liv utan att bli dömd 24/7.
Han kommer göra flera misstag och vet du varför? Eftersom han är en människa, han har känslor som du och jag.
Sprid detta.
Tack för att du tog din tid.

2014-01-25 @ 14:13:24
Postat av: anonym

Undra hur många det är som mejlat xD
Har iaf själv mejlat båda två♡

2014-01-25 @ 15:04:34
Postat av: Anonym

Jag smsade men de svarar nt

2014-01-25 @ 15:10:19
Postat av: Anonym

Läs detta. Justin visst rattfull.
Det gäller lite olika regler för rattfylla beroende på vilken delstat och hur gammal du är. Gränsen för rattfylleri om du är under 21 år är mellan 0,1-0,2 promille, och gränsen för yrkeschaufförer ligger på 0,4 eller 0,5. För alla andra ligger gränsen på 0,8 promille i alla delstater, medan vissa delstater ligger lite lägre på 0,5 promille.

Eftersom han hade 0,14 promille....

2014-01-25 @ 16:08:07
Postat av: Malin

Jag har mejlat båda 2.

Svar: Så skönt att höra, kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-01-25 @ 17:17:37
Postat av: Tove

Till anonym:
Du vet att 0.1 betyder 0.10, 0.2=0.20 osv? Alltså är 0,14 inte högre än

2014-01-25 @ 18:55:23
Postat av: Tove

Oj haha! Skrev inte klart hela. Skulle skriva:
Till anonym: du vet att 0.1 betyder 0.10, 0.2=0.20 osv. Alltså är 0.14 inte mer än 0.2 :)
Eller är det jag som förstår fel nu? Haha!

2014-01-25 @ 18:57:29
Postat av: Anonym

har nån av er ringt? skulle gärna vilja veta vad de svarade för att jag smsade fast de svarar nt

Svar: Jag, (Jessica) har ringt och han jag pratade med sa verkligen inget vettigt. Att dom skulle följa upp allting som har med han att göra vilket också skriva om det var så att han inte var full eller drogpåverkad. När jag sa att det är dålig stil att kränka någon på det sättet dom kränker han på hade han ingenting att säga. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-01-25 @ 19:03:26
Postat av: Anonym

Jag ringde flera gånger till båda men fick inget svar, så jag mejlade till båda och väntar nu på svar. Hoppas verkligen att de har något vettigt att säga eller en bra förklaring till detta för jag blir väldigt arg bär de skriver en massa lögner och skit om Justin, de kan inte kränka honom på det sättet :(

2014-01-25 @ 19:17:27
Postat av: Belieber <3

Min kompis undrar om man fortfarande kan kontakta de eller om det är försent med tanke på att ni skrev 14:00? :) Tacksam för svar så fort som möjligt så hon kan ringa till de om det nu går :)

Svar: Självklart kan man ringa nu också! :)
Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-01-25 @ 19:18:58
Postat av: ellie

Läs artikeln! http://www.tmz.com/2014/01/25/justin-bieber-arrest-drag-racing-miami-beach-police/

2014-01-25 @ 19:57:58
Postat av: Anonym

"hej. Jag kände en kille som var 14 år och snart blir vuxen. Han var alltid glad och han var den bästa kompisen man någonsin kunde få. Han var rolig, omtänksam, godhjärtad, underbar. Han gjorde mina dagar. Helt seriöst så räddade han mitt liv. Han fanns där för mig när ingen annan gjorde det och brydde sig. Och jag är för evigt tacksam för det. Men så när han var kring 16 började nätmobbingen. Han fick hat varje dag, varje timme och varje minut. Det strömmade in hat kommentarer på allt han la ut på sociala medier, Falska rykten spreds och hans leende började försvinna mer och mer. Det gjorde ont att se honom ledsen. Han försökte dölja tårarna och låtsas att han inte brydde sig. Men långt där inne förstördes han mer och mer. Han blev tillsammans med en tjej som gjorde honom lycklig. Men det tog slut lika snabbt. Det var då de hemskaste ryktena började spridas. Han blev diagnostiserad med depression, men han dolde det. Ingen visste. Inte ens jag. Han började tatuera sig mer och mer och blev beroende. För visst visste ni att en tatuering ger samma känsla som om man skulle skära sig när man självskadar sig? Ja, det blev bara värre och värre. Tillslut orkade han inte mer och för att få någon glädje i livet så började han med droger. Nu är han 19 år och jag undrar om han ens kommer att finnas kvar om 10 år. Om han kommer vara död då för att han knarkat ihjäl sig. Fast det skulle ni bara gilla för då fick ni något mer att skriva om och tjäna pengar på. Hur känns det att ha förstört en människas liv. Att totalt mobba en människa tills han inte orkar mer? Känns det bra? Hur känns det att vara anledningen till att en människa har slutat le? Att en person som räddat så många liv inte kan rädda sig själv längre? Att ni har tagit ett barns liv i från honom och gjort så han hamnat på fel spår? Ja nu fattar ni nog vem det här handlar om. Min Idol, min livräddare, min hjälte, Justin Bieber. Förstår ni inte hur hemskt det är att se sin idol bryta ihop framför hela världen? Ta åt er av det här jag skriver nu: Det är NI som har fått honom att bryta ihop. Det är NI som fått honom att börja med droger. Det är NI som kommer vara anledningen till Justins död. Ja ni är skyldiga till det som kommer vara en annan människas död. Är det det ni vill? att vara en mördare? om inte, så snälla sluta nätmobba kändisar för de är helt vanliga människor med känslor som helt enkelt har lyckats i livet. Visst, om dom gör något dåligt så skriv det, men då får ni ta och skriva de bra sakerna de gör också. Tack!"

så här skrev jag, kanske lite av att ta i men..

2014-01-25 @ 22:01:24
Postat av: Tussan

Hej! Jag ligger efter lite . Jag skulle gärna vilja veta var det står om poliserna och så. Jag tycker om media har skrivit något som inte stämmer måste dom gå ut med hur det är hoppas ni förstår hur jag menar.

Svar: Förstår precis, kolla vårat senaste inlägg så förstår du nog lite mer! Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-01-25 @ 22:13:41
Postat av: Jossan

Hur gick det?? Vad svara dom er?

Svar: Jag, (Jessica) har ringt och han jag pratade med sa verkligen inget vettigt. Att dom skulle följa upp allting som har med han att göra vilket också skriva om det var så att han inte var full eller drogpåverkad. När jag sa att det är dålig stil att kränka någon på det sättet dom kränker han på hade han ingenting att säga. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-01-25 @ 22:48:59

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: