Category: Dagens fråga | 2014-01-19 | 22:37:00

"I'm gonna be tired at the end of it but..."

 
"I'm gonna be tired at the end of it, but i'm gonna make it though my beliebers"
 
Vad känner ni om detta? När ni är vuxna och har egen familj, kommer ni då glömma bort Justin? Eller kommer ni aldrig lämna honom? 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Beliebers forever

Jag kommer alltid stanna vid hans sida, jag kanske inte vara så aktiv genom internet men jag kommer alltid vara vid hans sida och stötta han tills jag blir 100 år ;) det är inget jag bara säger utan det är verkligen så, jag har vart en belieber så länge redan, runt 2009-2010 började jag och då kan jag inte sluta när jag blir 30 never jag kommer alltid vara där, och det har jag lovat mig själv annars så ljuger jag för mig själv:)

2014-01-19 @ 22:42:44
Postat av: Anonym

Forever

2014-01-19 @ 22:47:18
Postat av: Belieber fourever

Jag kommer aldrig att glömma justin. Man kan ju inte bara gå och glömma sitt liv. Jag älskar justin över allt anat på den har jorden justin bäst i hela värden och jag kommer aldrig att kunna glömma honom justin betyder allt för mig. Jag kommer altid att stå vid hans sida och aldrig släpa taget om honom. I love justin fourever <3<3<3<3<3<3<3<3<3. Älskar er blogg

2014-01-20 @ 06:58:52
Postat av: belieber

4-ever belieber!!! Kommer alldrig att glömma honnom.Jag har varit belieber från 2009- 2014 .kommer alldrig , alldrig att glömma honnom.Jag kommer stötta honnom until the end!!!

2014-01-20 @ 07:02:30
Postat av: Anonym

Jag kommer aldrig att glömma justin. Man kan ju inte bara gå och glömma sitt liv. Jag älskar justin över allt anat på den har jorden justin bäst i hela värden och jag kommer aldrig att kunna glömma honom justin betyder allt för mig. Jag kommer altid att stå vid hans sida och aldrig släpa taget om honom. I love justin fourever <3<3<3<3<3<3<3<3<3. Älskar er blogg

2014-01-20 @ 07:05:32
Postat av: Belieber4ever

Kommer ALDRIG ALDRIG I HELA MITT LIV glömma justin han betyder alt för mej kommer att alltid vara med han 4ever belieber kommer aldrig glömma han

2014-01-20 @ 15:55:00
Postat av: julia

jag kommer aldrig att glömma honom och kommer alltid att finnas där för honom. jag kanske inte kommer vara like galen som jag är nu men jag kommer alltid att komma ihåg honom som den mannan som förändrade mitt liv och den mannan som gjorde mig glad och vaknade med ett leende varje morgon. #BelieberForLife ♥♥♥

2014-01-20 @ 17:31:18
Postat av: Anonym

JAG KOMMER ALDRIG GLÖMMA HONOM!o jag säger det inte bara sådär jag har bestämt mig att aldrig glömma honom jag menar han har alltid varit här för oss när vi behövde honom som mest han har sagt till oss att nsv o alltid tro på oss själva han har räddat liv på fler av oss han får alltid oss att le när inte vi vill han bryr sig om andra hur kan man glömma bort en sån här underbar person?

2014-01-20 @ 17:37:12
Postat av: Anonym

Justin är mitt allt föralltid

2014-01-20 @ 19:13:23
Postat av: Superman

Ni tjejer kommer att glömma bort honom sekunden han inte är lika populär längre eller när han slutar att sjunga :P Sorgligt men sant, ni gillar endast honom för att han är en megakändis för tillfället.

Kommer ni att älska honom ifall han blir tjock och flintis?

2014-01-20 @ 19:43:56
Postat av: Emmy

Hejsan! Jag tror inte jag kommer att glömma Justin för jag ska säga till mina barn. När jag var tonåring så fanns det en super bra artist vid namn Justin Bieber han var en av dem bästa och så tar jag fram en låt med han så dem får lyssna.

2014-01-20 @ 21:12:46
Postat av: belieber

Kommer aldrig att glomma min bby, han betyder veldigt mycket for mig, I love him so much !

2014-01-21 @ 17:18:41

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: