Category: Dagens fråga | 2014-01-11 | 12:20:00

Dagens fråga

 
 
Jag har suttit hela morgonen och kollat på filmer på YouTube som är filmade från kaoset utanför Grand Hotel när Justin var här i Sverige, jag undrar om någon av er var där lyckades se honom? Hur länge väntade ni? Vad var känslan när ni såg honom?
 
 
Postat av: Christine

Jag såg honom faktiskt! :) Min vän är tjejen i röd jacka till vänster på första bilden och man ser till och med mig och mina röda byxor bredvid henne... Vi väntade "bara" i 3 timmar, men det var över på 3 sekunder och Justin var på ganska dåligt humör och varken stannade eller knappt tittade upp, vinkade svagt. Känslan att se honom på så nära håll var ändå fantastisk och jag var helt ordlös efteråt! Om ni vill se min bild av honom kan ni kolla min insta @christinedahl :D

2014-01-11 @ 12:44:19
Postat av: Belieber

Jag såg honom faktist, jag såg alfredo och kenny oxå !!! Jag väntade i 5 timmar utanför Grandhotel, Jag såg Justin vinkande i en svartbil som tillhörde hotellets, han gick in i en bakväg där det var garage med alal hotellets bilar jag såg honom vinkande, han vinkade åt min sida, Jag skrek jag grät och gick hem med ett riktigt stort leende och allt hände andra dagen, DET VAR KAOS !!! Nästa gång han kommer till Sverige ska jag stalka honom ännu mer och få kunna se hela hann, men att vänta 5 timmar var inte alls jobbigt, utan det var värt det 100% glömmer aldrig den här dagen, Jag längtar så mycket tills han kommer tillbaka, de 3 dagarna gjorde mitt år bäst, glömmer aldrig 2013 där alting hände, Kärlek till Justin som valde att stanna här i tre dagar, Älskar honom sjukt mycket, och gör vad som helst att få kunna träffa min baby !!!

2014-01-11 @ 19:42:18
Postat av: Jennie

Jag såg honom när han kom till hotellet, hade varit där kvällen innan men då sa alla att han skulle komma dagen efter istället så vi åkte hem och åkte dit dan efter och vi kom kanske vid 9 tiden och väntade 4-5 timmar, känslor var verkligen obeskrivlig. Blev så himla hyper när jag såg att bussen rullade in och jag stod längst fram med min kompis och alla bara skrek, tryckte och sjöng! Det tog cirka en halvtimme innan någon kom ut ur bussen, såg massa från crewet, alfredo, kenny osv och tillslut kom Justin men han hade sin mask på sig och allt gick så fort, hann inte ens blinka typ. Men kan inte fatta att jag stod 1 meter ifrån älsklingen!! Det var verkligen värt väntan!!

2014-01-12 @ 21:28:56
URL: http://jenniiele.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: