Category: News! | 2014-01-05 | 15:58:00

Dagens fråga

 
 
Som ni vet så är Justins fans de galnaste  men också de fansen som alltid kommer finnas för Justin i alla lägen och stötta honom.
 
Jag undrar vad ni läsare tycker är överdrivet vad det gäller galna fans. Är det för mycket att tatuera in Justin ansikte, springa efter honom och stalka honom vart han än går? Borde han inte få ha ett privatliv utan fans som springer efter honom och vill ta kort hela tiden? Eller är det en självklarthet att fansen vill ta kort med honom när de väl har chansen och bara ett sätt för oss att visa våran kärlek till honom?
Vart går gränsen?
 
 
 
 
Postat av: Anonym

jag tycker det är väldigt överdrivet cuta sig själv bara för jb och taturera sig på riktigt som på den sista bilden

2014-01-05 @ 16:33:22
Postat av: Anonym

jag tycker det är väldigt överdrivet cuta sig själv bara för jb och taturera sig på riktigt som på den sista bilden

2014-01-05 @ 16:34:03
Postat av: johanna

Att hindra honom från att leva så normalt som möjligt tycker jag är dåligt. Jag tycker det är fel att inringa honom, som bilden på bilen t.ex. Alla behöver space. Att stalka honom på något vis är bara dåligt för ingen uppskattar det!

Personligen tycker jag det är bättre att visa uppskattning genom att köpa hans album, gå på hans konserter, sprida hans låtar/film och se till att han vinner priser han är nominerade för.

2014-01-05 @ 17:05:49
Postat av: Anonym

Cutr4bieber tycker jag är överdrivet, men jag kan själv sätta mig in i en situation när jag ser Justin. Jag skulle såklart också vilja ta ett kort, men absolut inte om han inte tyckte om det

2014-01-05 @ 17:40:50
Postat av: ...justins belieber

Jag är galen i honom och har gjort massor med saker som att stalka han osv, liksom om man är en belieber kan man inte hjälpa över att överdriva allt om Justin, Jag har sprungit efter hans turne buss med massor med beliebers sista dan när han var här i Sverige, det var helt galet faktist men oxå kul, men om han vill ha ett privatliv så förtjänar han att ha ett. Men han sa ju själv att han tycker det är kul med galna beliebers, alltså om vi inte var högljuda skulle han har blivit utråkad.. haha blev glad när han sa det, Men på nått sett är han fortfarande normal med hur han e osv.. ÄLSKAR HANS PERSONLIGHET, Haha har inte så mycket och säga.. SeS :)

2014-01-05 @ 17:51:03
Postat av: Anonyn

Jag tycker det går helt över gränsen om man tatuerar in hans ansikte för helt plötsligt kanske man slutar gilla honom (som då jag aldrig kommer göra). Men det är helt självklart att om man har chansen att te.x ta kort med honom så ska man ju absolut ta den för man kanske bara får en sån chans en gång i sitt liv. Jag kan förstå varför man springer efter turnébussen, följer efter honom om man ser honom, campar utanför te.x Globen för man vill få bra platser osv... Det är Justin själv som har valt att bli sångare och då får man vara beredd på att det här skulle kunna hända. Och när fansen blir så här galna så förstår Justin hur mycket vi älskar honom!

2014-01-05 @ 18:06:47
Postat av: Anonym

Det kanske är för mycket ibland att stalka Justin för mycket osv, men han har VALT detta liv och det här är sånt som kommer med kändiskapet, han är egentligen inget utan oss Beliebers/fans, för det är vi som gör honom "känd" :)

2014-01-05 @ 20:22:24
Postat av: Malin

Jag tycker att det är överdrivet om man skär sig själv för honom eller tatuerar in hans ansikte på dras kropp..för det kommer finnas där för alltid..

2014-01-05 @ 21:52:52
Postat av: Emmy

Jag tycker det är fel att cuta sig för Justin eller i huvudtaget. Det är bara så äckligt. Sen att tatuera in hans ansikte eller autograf inte är det smartaste för det kostar massor av pengar och ta bort för tänk om man sluter gilla han (kommer aldrig hända mig). Men att springa efter turnébussar, ta kort med han på stan. Det är nog mer naturligt. För man säger att man inte ska göra det men när man kommer till den stunden så blir det typ Justin jag vill ha bild. En gång i livet typ den måste man ju ta. Han gav ju upp sitt privat liv när han blev känd. Men om jag skulle sitta på resturan och Justin skulle komma in med en dejt så kanske dem vill ha ett privat liv då kan jag lämna dem i fred eller fråga lite snällt om dejten är på toa eller något liknade. (det är det jag tror jag skulle göra om jag inte så spel när stunden just händer. Om den kommer att hända.) kram

2014-01-06 @ 03:20:59
URL: http://justindrewnovell.blogg.se

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: