Category: Dagens fråga | 2014-01-30 | 23:29:00

Dagens fråga

 
Nu vill vi veta, vad tyckte ni om Confident musik videon och varför? Själv älskar jag den och jag tyckte danserna var grymma! 
 
 
 
 
 
Postat av: Anonym

Jag tycker den var PERFEKT!
Jag själv dansar och älskar att Justin dansar!
Plus att i videon var det ju även med världens snyggaste, finaste, undebaraste kille också, ickusive lite roligheter på de med "Talkisen" haha (stavning)
Så detta var typ dröm musikvideon för mig eftersom att jag ÄLSKAR Justin och ÄLSKAR dans<3

2014-01-31 @ 06:45:49
Postat av: Anonym

Kan bara beskriva den med ett ord FANTASTISK

2014-01-31 @ 16:22:20
Postat av: Emmy

Tre ord "JAG ÄLSKAR DEN"
Den har en sån bra dans som jag nästan kan själv nu ( har kollat för mycket) om det ens går. Hehe.
Sen är Justin så grymt söt, underbar och bara han är sig själv. Min favorit del kommer efter 2:12 :D Men hela är underbar

2014-01-31 @ 17:06:23

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: