Category: Dagens fråga | 2014-01-22 | 15:32:00

Dagens fråga

 
Vilken av Justins alla låtar har inspirerat dig mest och varför? Är det någon speciellt låt du har något speciellt minne med? Var det kanske den första Justin låten du hörde? Eller är det bara någon låt som du tycker är bra och som betyder något speciellt för dig?
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Tracy

All Bad, Bad Day, That power, Never say Never, One time, Believe, det är de låtarna jag tänker på mest annars älskar jag vad enda en av dem :)

2014-01-22 @ 16:32:47
Postat av: Belieber

För mig är det nog One time, never say never och speciellt Be alright <3
One time har det nog mest blivit för att det var Justins första låt som va en del på hans riktigt stora karriär.
Och sen när Never Say Never kom så kände jag att den betydde så himla mycket för mig bara namnet på låten säger så himla mycket.
Sen Be alright när Believe albumet kom lyssnade jag inte direkt på alla låtarna i rad det jag minns va att de va den tredje låten jag hörde på Believe albumet
Lyssnade på låten i mina lurar den dagen konstant, jag kommer aldrig kunna tröttna på den, fasten det är låten jag lyssnat på flest gånger<3

2014-01-22 @ 17:10:26
Postat av: Anonym

Den förta av Justins låtar jag hörde var One Time och det var redan då, 2009, jag blev helt i låten, men framför allt Justin, så jag älskar verkligen den låten. En låt som verkligen har hjälpt mig är Be Alright. Den är så bra och hjälpte mig sjukt mycket under den tid jag mådde dåligt och var ledsen. Jag blir glad bara av att få höra Justins vackra röst, men speciellt den här låten känns så relaterande och det hjälpte mig mycket. Men även låtarna Never Say Never och Believe har inspirerat och hjälpt mig mycket. Justin har verkligen fått mig att inse att man ALDRIG ska ge upp och tro på sig själv och sina drömmar och att ALLTING är möjligt bara man tror på sig själv och "aldrig säger aldrig". Varje gång jag känner att någonting är jobbigt och att jag inte klarar av det, tänker jag omedelbart på när Justin alltid säger "Never Say Never and Believe" och "Everything is gonna be alrigt" och han har faktiskt rätt! Tror faktiskt att hans låtar har hjälpt och inspirerat många runt om i världen

Sen ÄLSKAR jag bokstavligt talat ALLA Justins låtar, de gamla och nya! Alla är så himla bra och jag älskar själva texterna i hans låtar och hans underbara röst får mig att smälta! Åh, älskar vår underbara idol, Justin vår hjälte <3

2014-01-22 @ 20:13:59
Postat av: Anonym

Måste nog vara Boyfriend blir så himla glad av den

2014-01-22 @ 21:04:20
Postat av: Anonym

Hartbraker stav, för jag älskar Jelena

2014-01-22 @ 21:45:31
Postat av: Ellen <3

Believe, har alltid älskat den. När jag lyssnar på den blir jag alltid så känslosam.
Jag tror aldrig att jag glömmer den känslan när man stod i Globen och alla sjöng med och viftade med lila ljus till just den låten, det är obeskrivligt

2014-01-23 @ 12:16:06

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: