Category: News! | 2014-02-04 | 00:25:00

"Justin köper presenter till fansen"

 
Justin befinner sig nu i New York med anledning av Super Bowl finalen. Han har träffat många fans men inte nog med det så har han också köpt iPhones till två fans på Apple butiken i New York City. Justin var uppe tidigt för att gå till affären. På Apples Manhattan-butik såg han hur två fans stod och kollade in bilder från Justins konserter på en av utställningsexemplaren. Justin bestämmer sig då för att överaska tjejerna genom att inte bara prata en stund och ta kort utan även med att ge dem varsin ny iphone 5 från butiken. 
 
Vad skulle ni gjort om ni fick en iPhone av Justin? 
 
 
 
 
 
Postat av: Emmy

Jag skulle ha blivit jätte glad och nog inte kunnat beskriva kärleken till Justin. Men det kan jag ju inte göra nu ändå. Han är en sån snäll person. Varför skriver inte media om det här i stället för allt dåligt??? Det kan man undra!

Svar: Aftonbladet skrev om detta! Kram :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-02-04 @ 15:19:22
Postat av: Anonym

dö och sen krama han och aldrig släppa taget

2014-02-04 @ 15:53:27
Postat av: Anonym

Kan ni skicka länken där aftonbladet skrev om detta? (äntligen skriver de något bra om Justin!)

2014-02-04 @ 17:58:29
Postat av: Anonym

Jag skulle bli så hypad så att jag svimma

2014-02-04 @ 20:54:49
Postat av: :)

Det var en 5S :) och jag skulle typ dö

2014-02-04 @ 22:41:02

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: