Category: Dagens fråga | 2014-02-18 | 23:32:49

Dagens fråga

 
Justin säger att kanske hans fans kommer försvinna men aldrig hans beliebers. Vad är det som gör att du är en belieber och fortfarande är en belieber efter allt som står om Justin? Menar inte att allt som står är sant, men vad är det som får dig att fortfarande stå kvar vid Justins sida?
 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Anonym

Jag har varit med Justin sedan väldigt tidigt i hans karriär, anledningen för att jag fastnade för honom först var det sättet han hade blivit känd på, tyckte det var så coolt att man kan bli känd genom youtube.
Varför jag stannar kvar som en Belieber hela tiden är för att, jag har följt med Justin i hans resa sen nästan början och då han man sätt på honom vilken sjukt fin och snäll person han är som nästan bara tänker på alla andra än han själv.... <3 t.ex när han åkte till Filepinerna (haha, stavning) nu för ett tag sedan <3
Oavsett om han har/haft en lite svår tid nu så kommer jag alltid finnas kvar för honom <3
De är nog många fans som har lämnat honom nu, men det kommer aldrig jag och det kommer nog inte de personer som verkligen är äkta Beliebers heller.. <3
Jag har ju sätt från nästan början av hans karriär och då vill jag se så långt vart denna karriär leder också <3
Oavsett vad han gör om han inte gör något som alls är bra så kommer jag kanske inte tycka om de han gjort men jag kommer alltid finnas där för honom en då.
Justin tänker och hjälper alla andra hela tiden så nu är det vår tur att tänka och hjälpa honom👊💗
//A PROD BELIEBER

2014-02-19 @ 05:25:42
Postat av: Anonym

Han är en underbar person och jag älskar honom! Han räddade mig när jag hade det som svårast! Han tänker på alla omkring honom, till och med folk han inte känner! Han är min förebild och det kommer han alltid vara!♡

2014-02-19 @ 07:08:20
Postat av: Emmy

Jag vill stötta honom o jag älskar honom väldigt mycket! Jag kan gråta för vilken bild/video med han hur lätt som helst! Jag skriker o sån hemma när han e på tv/daton eller mått sånt. Det e nog tecken på att jag e en stoooor belieber hihi! #justincomebacktosweden

2014-02-19 @ 08:16:05
Postat av: Anonym

Jag har varit med Justin sedan början och han är en sån snäll pojke och han bryr sig om sina beliebers och det uppskattar jag. Varför jag har stannat hos honom är nog för att jag älskar honom så otroligt mycket och för jag ser att han behöver oss beliebers och jag har lovat att jag ska stå vid hans sitta i gott och ont och jag har ett starkt band till honom som inte går och klippa och jag vill inte att han ska må dåligt och folk kan inte se den rätta Justin för Justin hinner inte visa den inan media kastar mer skit på honom och får honom att ramla i hopp.

Så det jag vill säga om allt det har så är det att var en någon säger så om du är en äkta belieber så ska du stå vid justins sida hela tiden och stöta honom han behöver oss nu så snälla lämna inte Justin nu.

2014-02-19 @ 09:40:15
Postat av: Belieber

Jag står alltid på Justins sida oavsett vad han gör,allt som står i medier är inte rätt det är därför vi måste vara kreativa och inte tro på allting. Jag har vart en belieber i 4år nu och jag kan inte sova om jag inte har lyssnat på någons av hans låtar, då känns det som om att jag har glömt något viktigt fast det bara är en låt.
Jag är en belieber och kommer alltid att vara!

2014-02-19 @ 10:29:53
Postat av: Belieber

Jag står alltid på Justins sida oavsett vad han gör,allt som står i medier är inte rätt det är därför vi måste vara kreativa och inte tro på allting. Jag har vart en belieber i 4år nu och jag kan inte sova om jag inte har lyssnat på någons av hans låtar, då känns det som om att jag har glömt något viktigt fast det bara är en låt.
Jag är en belieber och kommer alltid att vara!

2014-02-19 @ 10:29:54
Postat av: Anonym

Jag har följt med justins resa sen han började han var seriöst där för mig när ingen var o han bryr sig om andra o hjälper andra även om han har gjort misstag så är han bara en vanlig teen jag tycker det är sorgligt att fans lämnar honom för hans misstag han räddade oss när ingen gjorde de är nt där för honom vi har gått genom så mkt tillsammans men vi är fortfarande här o vi har så mkt gemensammant o det jag mest jag har fallit för är hans underbara hjärta smile personlighet:')❤️❤️

2014-02-19 @ 11:14:50
Postat av: Anonym

2008-2009 så blev jag mobbad och hade en bästa vän men hon svek mig så jag var själv mot allt hat. Jag hade själv mods tankar, men när jag hörde Justins vackra röst på one time videon så försvann allt bara för en kort sekund. Vem är det här. Jag sökte upp killen och hittade fler videos. Mobbningen fortsatte men jag visste att det finns en som älskar mig det är Justin så ajg lyssnade på hans låtar varje morgon, dag som kväll. I ett halv år var det min räddning som gjorde mig glad. Men sen började jag högstadiet och fick en ny bästa vän som det är i dag och hon är också en belieber.

Justin räddade mitt liv när jag hade det som svårast så jag kan inte vara så dålig att lämna han när han gör några dåliga saker. Jag vet att han bryr sig om sina fans men nu så har han lite problem då måste beliebersena finnas där för honom mer en aldrig för.
//EN belieber som har haft problem men har byggt sig starkare med Justin på sin sida!!

2014-02-19 @ 11:44:26
Postat av: nora

Jag har varit där för Justin i 4 år på samma gång han har varit där för oss, det känns som att han skulle vara en del av mig nu, vad han än gör så kommer jag att förlåta honom för att jag kan inte bara svika honom, jag vet att jag skulle vara dum i huvudet men om Justin skulle våldta någon skulle jag inte precis gilla om honom eller vara hans belieber längre men jag skulle endå inte kunna separera mej från honom, det känns att han är en del av mej, som om han skulle vara min bror,han ligger djupt i mitt hjärta och jag hoppas verkligen att han aldrig går för långt med de dumma grejerna eftersom han är för talangfull för att kunna förstöra det. Men jag vet att han inte gör det för att han är för smart för det och för mej är han en av de underbaraste människan som jag har sett. älskar honom.

2014-02-19 @ 16:28:28
Postat av: Anonym

Jag har varit vid Justins sida sedan jag hörde baby första gången 2009. Ända sedan dess har jag varit där och kommer alltid att var. Av att bara lyssna på hans låtar gör mig glad! Jag kommer aldrig lämna hans sida. Oavsett om folk slänger hat på mig för att jag är en belieber, står jag upp för mig själv och Justin. Haterz är idioter som är osäkra och avundsjuka.

2014-02-19 @ 16:37:21
Postat av: Anonym

Jag har varit en Beliebers några år nu och ska fortsätta vara det. Och det är för att Justin är en bra människa han gör så gott han kan och vill alltid vara till någons hjälp. Han har gjort så mycket gott för oss Beliebers så jag tycker att vi borde göra något gott för honom nu.

Och jag bryr mig inte vad andra tycker om Justin för att jag vett att jag är en Believer och kommer vara det så länge som möjligt.

Och varför många hattar honom vet jag inte. Men jag vet iallafall 100% att jag älskar honom och kommer stå vid hans sida vad som än händer honom. Han är min bror på många olika sätt ( jag lovar att jag inte härmar för att jag känner så ) och min största dröm är att få se Justin live.

// one Believer

2014-02-23 @ 03:29:07

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: