Category: | 2014-02-08 | 19:09:00

Dagens Bild

 
 
 
 
 
Postat av: isabelle

Hej!
Jag älskar er blogg såå mycket, den är så himla bra!!! Jag läser Nina Dobrev blogg som heter ninadobrev.se och den har blivit hackad och jag tycker verkligen om den bloggen och det är någon som låtsas vara henne som skriver på den. Det är jättetaskigt och jag tänkte hjälpa henne om att sprida att det inte är hon som skriver allt skit. Det skulle vara så snällt om ni kunde hjälpa henne nu,för hon är helt förkrossad och hon la verkligen ner tid på sin blogg och nu är allt förstört. Jag tycker verkligen om hennes blogg. Snälla hjälp mig, snälla!!! Hon (som äger bloggen) har sagt att detta är en av hennes favvo bloggar!
MVH
, Isabelle.

2014-02-08 @ 20:04:31
Postat av: mylifeascelebrity.blogg.se

Hej!
Jag har börjat skriva en novellblogg som har väldigt mycket Bieber Fiever i sig,men den handlar om en tjej som blir upptäckt av sin musiklärare och signad till Justin's skivbolag.
Läs:)

2014-02-09 @ 08:39:44
URL: http://mylifeascelebrity.blogg.se/

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: