Category: Artiklar/Tidningar | 2014-12-18 | 13:10:27

Selena blev känslosam under Taylor Swift's födelsedagsfest

Selena Gomez blev känslosam när hon tänkte på Justin Bieber under Taylor Swift's födelsedagsfest i hennes lägenhet. Medans kändisar som Beyonce och Jay Z drack öl och åt pizza blev Selena plötsligt ledsen över hennes on/off pojkvän Justin Bieber.
 
Enligt Us Weekly skrek hon: "Ingen förstår mig, inte ens min pojkvän."
 
Postat av: Tussan

Är dom ihop igen. För om man läser det står det inte ens min pojkvän förstår mig?

2014-12-18 @ 13:27:18
Postat av: Tussan

Jag har en fråga är dom ihop eftersom när man läser så ska hon ha sagt att inte ensmin pojkvän förstår mig då måste dom väl vara ihop den senaste månade har media hållet på med rätt mkt rykten ibland tror jag dom skapar rykten .

2014-12-18 @ 13:35:19
Postat av: Lina

Är dom ihop?? Eftersom hon sagt "min pojkvän"?
Snälla svara!

Svar: Det vet vi inget om i nuläget.
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-12-22 @ 12:51:58

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: