Category: Artiklar/Tidningar | 2014-12-12 | 09:07:15

Nytt album och ny turné?

BELIEBERS!!!
 
Enligt fans som träffade Justin utanför en studio i LA i förrgår har Justin gjort klart sin första singel till sitt nya album. Om uppgifter stämmer kommer han släppa den runt sin födelsedag i Mars, ett nytt album i April och åka ut på en ny turné i Maj. 
 
 
När Justin var på the Burbank opening av West Coast tidigare i veckan blev han intervjuad av HustleTV. Då sa han:
- Folk som hela tiden bara släpper singel på singel blir det som en standard för. Jag ville ha en paus där folk inte såg mig på ett tag, sen komma tillbaka ännu starkare än vad jag var innan.
 
Jag hoppas av hela mitt hjärta att detta är sant, allt pekar på det så vi får hålla tummarna!
ÄNTLIGEN!
 
Postat av: Elvira

Skulle ni kunna försöka uppdatera så mycket som möjligt om detta och tror ni han kommer till sverige isåfall? :)

Svar: Vi kommer uppdatera så fort vi får ny info om detta. Förhoppningsvis kommer han till Sverige! Kram
justindrewbieberswe.blogg.se

2014-12-12 @ 22:13:15

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: