Category: Artiklar/Tidningar | 2014-12-12 | 09:16:07

Justin Bieber och Selena Gomez dejtar inte

Justin Bieber och Selena Gomez dejtar inte. De är båda singlar. I torsdags blev Selena intervjuad av NRJ Radio i Norge och där bekräftade hon att hon är singel och inte dejtar någon.  
 
När de frågade om hennes låt "The Heart Wants What It Wants" som är om Justin svarade hon:
- Jag har så mycket respekt och kärlek till honom. Det var ett sätt för mig att ta mig igenom allting. Att gå in i studion är som terapi för mig.
 
Här är en video för dom som vill se: 
 
Postat av: Tussan

Jag tycker om bägge (-: nu är det väl slut på alla rykten om dejter osv tex att Justin dejtar den och den personen . Bägge tycker nog mkt om varandra . Man får inte glöma bägge är unga människor och har mkt press på sig.

2014-12-12 @ 09:56:19
Postat av: Anonym

Hoppas dom blir tsm igen! Dom
Är perfekta för varandra :) :(

2014-12-12 @ 17:43:36

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: