Category: Övrigt | 2014-04-22 | 15:39:00

Presentation - Lina

 

Hej! Mitt namn är Lina och jag är den nya bloggaren här på justindrewbieberswe. Det ska bli jättekul att börja blogga här och jag hoppas ni kommer uppskatta mina inlägg!

 

Lite mer om mig: Jag är 17 år gammal och bor i Skåne. Jag går första året på gymnasiet där jag läser natur-idrott. Det jag älskar mest här i livet är att spela fotboll! Annars är jag som de flesta andra tonåringar. Gillar att umgås med vänner då vi hittar på galna saker ibland, shoppa, glo på serier, äta, umgås med familjen, åka på äventyr och resa.

 

Jag har varit en Belieber sedan 2011 och den 20 April 2013 var jag på Justin's konsert i Danmark. Det var den lyckligaste dagen i mitt liv och ni kan läsa om min Bieber Experience här eller mer detaljerat här. Jag älskar Justin med hela mitt hjärta och hans musik har verkligen alltid funnits där när jag mått som sämst! Han får mig alltid att må bättre oavsett. Han är en del av mig och ni alla där ute som läser detta känner nog precis likadant.

 

Jag driver också en egen blogg som handlar om mitt liv och lite allt möjligt (inte bara Justin, hehe) Den kommer ni till genom att klicka här.

 

Om ni vill kontakta mig kan ni göra det via:

 

Instagram - liinaterese

Twitter - LLINABIEBER

Mail - [email protected]

 

 

 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: