Category: News! | 2013-09-13 | 23:59:34

''Justin var hög som ett hus''

Justin Bieber och hans följe har anklagats av deras pilor för att ha rökt marijuana på väg till flygplatsen, rapporterar TMZ. Piloten sa att när Bieber anlände till flyget i sin SUV, öppnades dörrarna på fordonet och rök bolmade ut.


''Jag var nästan tvungen att sätta på mig en syrgasmask. Det var som ''Cheech and Chong Up In Smoke''. Justin var hög som ett hus under flygningen, och var otroligt förvirrad när jag frågade om han kunde skriva under en kreditkortsräkning för resan, som kostade över $60,000.''

Piloten berättade för TMZ att när han visade räkningen som skulle undertecknas för Bieber svarade han: ''Huh, va? Vem undertecknar jag detta för?'' Medan Bieber och hans crew inte rökte på under flyget, rapporterades det att några medlemmar i hans följe njöt av Swisher Sweet-cigarrer. Bieber återvände tillslut till Canada för att vara med sin pappa Jeremy för en knäoperation.

 
 
Postat av: Tussan

tack så mkt att ni la upp det. hmm konstigt han ska ha rökt på sen ska han inte rökt på . Han kan väl varit förvirrad för att han tänkte på sina pappa. Dom andra kan ju lika gärna ha rökt dom där ciggaretern. Man kan svara konstigt om man är orolig trött. Ja det kan vara sant men det låter märkligt. lägga gärna upp mer om det här. Jag halv tror på det här kommer ihåg när någon internät sida sa att en kompis till honom hade sagt att han rökte gräss och så vara det inte så.

2013-09-14 @ 00:18:38
Postat av: Anonym

Alltså seriöst jag tror inte ens på allt sånt där. Jag tror på att folk i hans crew röker på ibland och att justin har gjort det, det har han ju själv erkänt. Men seriöst, faan vad media överdriver allting..
Love you justin, lämnar dig aldrig.

2013-09-14 @ 07:34:32
Postat av: Tussan

vilka dagar har han flygit? för det som är lite mörkligt dom brukar ju ofta skriva datum alltid ha bilder när sånt här har hänt. I florida sa ju någon att han hade droger i sitt bage, polisen kom dit med sina narkotika hund som injte ens hundarna kunde hitta droger. Det kan oxå vara sant men jag halvtror på det här. varför skulle piloten tala om något sånt . det hela låter skumt.

2013-09-14 @ 10:29:03
Postat av: Anonym

Jag hatar j*vla TMZ! De ska alltid få Justin att se ut som en kriminell och farlig kille! Vad har han gjort för fel?! Tror inte ens på att han rökte eller var full, de ljuger alltid! F*CK MEDIA! Ber så hemskt mycket om ursäkt för språket med är man en Belieber står man upp för sin idol (är absolut inte arg på er!) och klart man blir arg när de alltid ska lägga upp dåliga rykten om honom! Tror faktiskt inte Justin skulle göra så mot SINA BELIEBERS! Love u Justin! ❤ förlåt ännu en gång om jag tog ut ilskan här! Menar inte er vill bara att folk ska veta det! Tack, för en underbar blogg ❤

2013-09-14 @ 11:45:47
Postat av: Anonym

Håller med alla fyra ovanför! Det låter lite konstigt och jag tror inte alls att det är sant! Men kan ni skriva mer när ni vet mer om det? Tack! :)

2013-09-14 @ 15:36:12

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: