Category: News! | 2013-09-05 | 21:38:00

Ariana Granade- Justin Skickar Flirtiga Sms

 
I en gammal intervjuv med M magazine avslöjade Ariana Granade första gången hon och Justin smsade. "Justin är den mest kända personen jag har på min mobil" säger Ariana. "Jag känner mig så cool när han smsar mig". Första gången förstod jag det inte, han skrev "What's up cutie?" och jag tappade min telefon. Var detta sant?
 
Vad tror ni, har Justin en crush på Ariana, eller gillar han fortfarande Selena?
 
 
 
 
Postat av: Tussan

Kan någon lägga upp den interjuven .

2013-09-05 @ 22:10:45
Postat av: Tussan

DEt kan ju oxå vara vänskapligt. har inte hon pojkvän fattar ingeting. Vad är m magasin för något?

2013-09-05 @ 22:14:09
Postat av: Anonym

Tror faktiskt inte Justin gillar Ariana Grande på det sättet, men han kanske vill att de fortfarande ska vara vänner. Jag tror att Justin fortfarande vill vara tillsammans med Selena men Selena är lite osäker (vet inte varför?). Man märker faktiskt att Justin kan göra allt för att få Selena för han gillar henne så otroligt mycket. Jag själv ÄLSKAR JELENA! ❤ Både Justin och Selena är alltid så glada tillsammans och därför vill jag att de ska vara tillsammans!

2013-09-05 @ 23:11:59
Postat av: Anonym

Kan ni snälla snälla snälla lägga upp intervjun?? :) <3333

2013-09-05 @ 23:12:28
Postat av: Cindy

Asså, jag tycker dom är söta ändå, men har nt hon Ariana en pojkvänn? men INGEN kan ta över Selenas plats. #JELENEA4EVER
Men Selena sa att hon önskar det bästa till Justin o att dom e bra vänner. Tycker inte ni att Ariana o Beber skulle ändå passa ihop? Dom är ju söta både två :)

2013-09-06 @ 22:28:00
Postat av: Michaela Vinterman

vad betyder det

2014-08-14 @ 20:13:47

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: