Category: Videos | 2013-10-23 | 21:12:42

vilken är din?

 
Det här är mina två favorit musik videos av Justin. Vilken/vilka är era? Kommentera och berätta gärna varför ni tycker som ni gör. Hade varit roligt och få veta :) 
 
Postat av: Anonym

ÄLSKAR verkligen musik videon till Mistletoe för att man ser hur söt och snäll Justin verkligen är. Många ser den "dåliga" sidan och det tycker jag är lite synd :(

2013-10-23 @ 21:22:43
Postat av: Amina

Jag dör för videon till Never let you. Den är typ sorglig :p han e så fiiiiiinnnnnnnn herregud

2013-10-23 @ 23:57:01
URL: http://www.zoa.blogg.se
Postat av: johanna

älskar beauty and a beat! den känns kreativ och ser inte lika uppgjord ut :-) gillar mistletoe också

2013-10-24 @ 15:38:10
Postat av: Anonym

ååh jag ÄLSKAR verkligen videon till as long as you love me, för den e så fin och när låten är till. det passar bara så bra och så mycket känslor.
sen älskar jag videon till never let you go och mistletoe haha

2013-10-24 @ 17:11:06
Postat av: I LOVE Kidrauhl

Jag ÄLSKAR verkligen Up(särskilt live i mexico)för att den låten får mig att tänka på att allting är möjligt om man förösker, Believe för den skriven till Justins fans och de känns som att den verkligen kommer från hjärtat, All that Matters för att (ungefär samma som Believe) men den är nyare och de känns som att man kommer in i Justin liv med de nya låtarna, Heartbreaker den är bara sjukt bra och sist men inte minst Down to earth för den fårmig alltid att må mycket bättre, Men jag älskar alla låtar men jag kan inte skriva alla låtar :) P.S Jag älskar er/din blogg, den håller mig alltid uppdaterad :)

2013-10-25 @ 13:39:03

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: