Category: Övrigt | 2013-10-14 | 19:28:29

Vad tycker du om JDBS?

Jag har en viktig fråga att ställa er läsare:
Vad tycker ni om justindrewbieberswe.blogg.se egentligen?

  • Vad tycker du om vår blogg som du klickar in dig på flera gånger om dagen?
  • Vad är det som är bra med bloggen?
  • Vad är det som är dåligt?
  • Vad kan vi göra bättre?
  • Vad tycker du om uppdateringen?
  • Vad tycker du om inläggen?
 
Det är frågor jag väldigt gärna vill att NI läsare besvarar på så att vi i JDBS-teamet kan göra den här bloggen blir så bra som möjligt., för det är just er det hänger på.
Inga läsare - ingen blogg. 

Ta er gärna tiden att kommentera eller maila oss på [email protected] om du vill vara anonym med dina åsikter för andra. 

Tack för att du ställer upp och gör denna blogg till något bättre!

 
Postat av: :)

jag älskar er blogg. läste en annan jb blogg förut men helt plötsligt slutade dom att skriva elr skrev väldigt sällan. då hittade jag hit o älskade bloggen på än gång. jag ska vara ärlig o säga att jag nog egentligen var ett "fan" av jelena än bara justin men jag älskar den här bloggen o läser den flera ggr per dag o jag skulle aldrig vilja sluta. även fast jag inte e en riktig belieber så gillar jag de han gör o älskar att ni uppdaterar så bra ! :)

Svar: Tack så mycket, vad snäll du är! Älskar dig också, kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-14 @ 19:41:52
Postat av: klara

Ni har perfekt uppdatering och väldigt bra uppdatering! Skulle vara jättebra om ni kunde lägga upp ett litet inlägg och säga vilken tidszon justin är i när han åker till något nytt ställe!

Svar: Tack så mycket för dina åsikter. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-14 @ 20:16:05
URL: http://klaraengstrom.blogg.se
Postat av: BELIEBER

Jag tycker ni är den bästa jb bloggen. Ni har jätte bra uppdatering och ni är perfekta helt enkelt! Älskar er!

Svar: Tack, du är bäst. Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-14 @ 20:33:41
Postat av: BELIEBER

Ni är bäst, är alltid först ut med senaste nytt och ni har jävligt bra uppdatering vilket är jätteviktigt tycker jag! Älskar er tack för att ni håller oss uppdaterade om världens bästa<3

Svar: Tack så jättemycket! Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-14 @ 21:45:55
Postat av: Amanda

Vad tycker du om vår blogg som du klickar in dig på flera gånger om dagen? Tycker den är super bra!
Vad är det som är bra med bloggen? Så många inlägg!
Vad är det som är dåligt? -
Vad kan vi göra bättre? Kanske inte posta så mkt bilder från konserter,insta & m&g. Bara när de är något speciellt/roligt elr liksom kanske några gånger i veckan inte varje dag.
Vad tycker du om uppdateringen? Jätte bra
Vad tycker du om inläggen? Bra

Svar: Tack för tipsen! Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-14 @ 21:51:13
Postat av: Johanna

Älskar den här bloggen! Gillar att det är mycket uppdatering hela tiden, och mer fokus på det positiva. Ni skriver inte alla rykten och nyhetsartiklar där de står påhittade historier om honom utan ni tar bara med dom viktiga negativa nyheterna och allt positivt! Ni är snabbt ute liksom, så fort en nyhet kommer så ligger den på den här bloggen, det är kanonbra!

Svar: Tack underbaring! Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-14 @ 22:57:57
Postat av: Maline

Jag håller med, ni är verkligen bra! Jag tycker inte att ni ska ha färre inlägg från konserter osv - jag tycker allt är bra som det är nu!

2013-10-15 @ 04:37:03
Postat av: Anonym

Posta fler bilder på konserter & mg & när han e i stan eller nåt

2013-10-15 @ 07:31:42
Postat av: nora

ni har mycket bra blogg och ni uppdaterar många gånger per dag, det finns inget jag inte gillar fortsätt bara vidare med det ni håller på med :)

2013-10-15 @ 10:40:59
Postat av: Anonym

ÄLSKAR ERAN BLOGG!!!! JAG GÅR IN VARJE DAG!!! SLUTA ALDRIG MED DEN!!!

Svar: Tack så mycket! Kram :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-15 @ 15:35:51
Postat av: jag

jag älskar eran blogg!! jag går in här minst 3 ggr per dag. jag tycker att allting ni gör är så otroligt. Jag tror inte ens att det finns något dåligt med er blogg!! Ni uppdaterar hela tiden hur hinner ni med era liv?? Jag hinner knappt ens sätta mig framför datorn, men jag gör det ändå p.g.a. er! och tro mig det är en bra sak!! =) jag tycker helt enkelt att den här bloggen är best!!!

Svar: Åh, tack så mycket för dina fina ord! Kram!
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-15 @ 17:24:44
Postat av: Julia

Bästa bloggen jag läst! Har hittat många Justin Bieber bloggar men måste säga att den är den bästa!
Ni skriver ut allt jättebra, info, videor osv!

Jag är inne varje dag flera gånger, ni är riktigt bra på att uppdatera! Ibland hinner jag inte ens med haha ;) Men fortsätt med det ni gör så får ni bara mer och mer läsare!!

Kram julia

Svar: Tack så mycket! Kram på dig :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-15 @ 20:47:49
Postat av: Anonym

Hej!
Jag är en Belieber och den här JB bloggen är heeelt underbar! Det som är så bra är att ni alltid håller era läsare uppdaterade och att ni verkligen skriver bra fakta/information om Justin. Det är jätte kul att ni också lägger upp bilder ofta från te.x. konserter, M&G, osv. Det finns helt enkelt inget dåligt mer eran blogg!

Jag har två grejer jag jätte gärna skulle vilja veta, om när Justin kommer tillbaka till Sverige och om hur det är med Jelena :) Tack för den bästa JB bloggen någonsinn, sluta ALDRIG blogga! <333

Svar: Tack så mycket! Du är också underbar!I nu läget verkar det inte som att Justin har bestämt att komma hit men vi hoppas självklart att han kommer snart igen. Jelena verkar mest vara vänner för tillfället! Kram
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-16 @ 14:23:31

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: