Category: Övrigt | 2013-10-09 | 16:14:00

Vad betyder Justin för just dig?

 
 
 
Skulle vara jättekul om ni ville berätta lite nedanför i kommentarerna hur mycket Justin betyder för just dig. Berätta också lite om hur/när du upptäckte honom! 
 
 
 
Postat av: Anonym

Jag upptäckte Justin i youtube baby låten och blev helt kär det var 2010 .Jag kunde inte gå till justins konsert när han var i Sverige för att fick inte tag på biljetter och grät i 2 veckor och var på jätte dålig humör. Det går inte att beskriva han betyder allt för mej. Där för skulle jag bli jätte glad om ni kunde skriva om Justin kommer tillbaka och när och priserna

2013-10-09 @ 17:01:08
Postat av: JESSICA

Blir alltid så känslig när jag ska skriva om dehär haha.. Men iallafall Justin är mitt ALLT. Jag är 18 år och har lyssnat på han i ungefär 3 år. Det handlar inte bara om hans fantastiska musik, hans fantastiska röst, hans fantastiska talang.. Han är så otroligt jävla begåvad och duktig. Hans leénde är det finaste jag vet. När han ler i typ en video så tänker jag alltid: fan så fin han är. Han är världens finaste människa som hjälper mig genom vardagen. Världens finaste Justin, kommer alltid stå vid din sida.

Svar: Vad fint! Kram :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-09 @ 17:01:29
Postat av: Belieber

Jag upptäckte Justin i youtube baby låten och blev helt kär det var 2010 .Jag kunde inte gå till justins konsert när han var i Sverige för att fick inte tag på biljetter och grät i 2 veckor och var på jätte dålig humör. Det går inte att beskriva han betyder allt för mej. Där för skulle jag bli jätte glad om ni kunde skriva om Justin kommer tillbaka och när och priserna

Svar: Vad fint! Vi vet inte än när Justin kommer tillbaka till Sverige men vi hoppas han kommer snart igen! Så fort vi vet kommer vi meddela om det på bloggen. Kram :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-09 @ 17:01:44
Postat av: Anonym

jag upptäckte justin när han la upp baby på YouTube jag tyckte att han var jättebra. jastin betydet allt för mig och utan han skulle jag inte kunna leva han är mitt liv och jag älskar han jätte mycket. han är bäst

Svar: Fint sagt! kram :)
justindrewbieberswe.blogg.se

2013-10-09 @ 17:01:55
Postat av: Thilda

Var ska jag börja? från början var jag inte en belieber men de ändrades när jag såg den här videon: http://www.youtube.com/watch?v=AKEQwvaYI_k och dagen efter jag såg den videon så gick jag & min kompis och såg never say never på bio (den hade precis släppts på bio i sverige) och jag har varit en belieber sen dess, han betyder allt för mig, blir alltid sjukt arg när någon säger elaka saker om Justin! Älskar han så sjukt mycket! han betyder verkligen allt för mig <3

2013-10-09 @ 17:57:37
URL: http://nattstad.se/thildajohansson
Postat av: Vilma

Jag upptäckte honom mellan 2009 - 2010 och då var jag typ 10.
De var då jag hörde One Time första gången och de var en av mina favorit låtar ett tag tills som JB stadiet försvann men det kom tillbaka då hans album My Worlds kom ut och sen dess har han bara växt och växt i mitt hjärta. Och nu älskar jag honom till max!
+ att när jag såg han live kunde jag inte kunna sluta gråta på hela kvällen. De var underbart! <3
Kram älskar eran blogg föresten! :D

2013-10-09 @ 18:12:23
URL: http://vilmaakvist.blogg.se
Postat av: Anonym

Han betyder allt för mig

2013-10-09 @ 18:26:39
Postat av: nora

Jag minns då min bror kom och visa hans låt -one time till mej från youtube och jag tyckt att den var bra, från och med då börja jag lyssna på hans låtar och tyckt att han var jätte söt. Sedan for jag men min kompis och såg på never say never, jag bara grät för att jag tänkte att jag aldrig kommer se han, han kommer aldrig kunna veta att jag existera att jag är där föratt supporta han, nu har det gått år jag och är fortfarande hans belieber jag älskar honom så jävla mycket så jag kan inte beskriva hur mycket, jag brukar gråta nångong föratt, han bara är så underbar, han är bara bäst, jag är från Finland och jag var på hans konsert här, det var den bästa dagen i hela mitt liv. Det var som att se en ängel gå förbi hela tiden,hans skinn bara glänste och jag såg hans muskler hans tattoeringar hans svett live, oh vilken underbar känsla jag var 1 meter långt från han, 1 meter!!!??? jag svär jag skulle aldrig tro att jag skulle se han live, men min dröm gick i uppfyllelse kommer alrdig glömma den dagne 26.4.2013 <3 jag har varit belieber från första början och kommer fortsätta att vara det, once a belieber always a belieber! jag skyddar hoom i varje situation och jag brukar bråka med mina vänner när jag skyddar honom, i mina ögon gör han aldrig något fel,han är alltid den lilla biebern som är så gullig och snällaste personen. jag älskar bara han.

2013-10-09 @ 19:16:23
Postat av: Belieber

Justin, Ojj, det är så svårt att förklara, hans leende,ögon,röst. hela han är bara för bra, jag blir så glad när jag ser honom, Jag hittade honom på youtube, när jag surfade runt hittade jag baby som just släppts. Jag lyssnade och tyckte att han var helt bäst. Men sen började känslorna blir större och större och till slut var jag en Belieber och kunde allt och sa Justin minst 100 gånger varje dag,men jag förstod aldrig hur Justin kunde hjälpa oss med sin musik elr vara någons lifesaver Sen för 2 år sedan skilde mina föräldrar sig och det var då jag förstod, Justin hjälpte mig att Fortsätta leva som jag alltid levt och inte ge upp. Han fick och får än idag mig att le, varje dag, utan honom vet jag inte vad jag skulle gjort idag. Han är ALLT för mig, mitt liv, Han är den bästa idolen i världen. Alla i min klass säger alltid. hur jag kan gilla honom, de kan få mig att fundera varför och när jag tänkt i en minut kommer jag på det, just för att han är han, De kan få mig att tänka men dem kan ldrig få mig att sluta älska Justin <3<3

2013-10-09 @ 19:24:32
Postat av: Dominique

Jag var lite seg och upptäckte först hur bra han var sommaren 2011. Jag var uttråkad, satt bara hemma och surfade runt på youtube tills jag hittade "Baby"-videon. Jag hade knappt lyssnat på honom tidigare eftersom alla jag kände sa att han var så dålig (de måste vara både döva och blinda). Jag var så dum som trodde på dem då, men jag kan skylla på att jag faktiskt inte var så förtjust i musik... Men när jag satt där hemma och lyssnade på Baby och såg honom i videon, så smälte jag och började ladda ner allt fler av hans låtar. Hela sommaren så lyssnade jag knappt på något annat än hans musik, jag tittade inte på något annat på internet och jag ville prata om honom hela tiden. Jag var till en början rädd för vad mina kompisar skulle tycka, men det tog bara några veckor och sedan var jag bara stolt över vad jag "blivit". En stolt belieber! Jag hade musik som betydde mycket för mig och jag dagdrömde om honom varje dag (händer fortfarande ^^). Han fick mig att älska musik och många andra artister också, han gjorde mig till en del av belieber-familjen, han gav mig hopp och något att drömma om och något att se fram emot t.ex. konserter och nya låtar. När jag känner mig ensam eller är ledsen så finns han där, liksom han ofta får mig att le ännu mer då jag är glad.
När Justin på senare dagar blev lite rebellisk och det började gå en massa rykten om olika händelser, så blev jag förstås lite orolig - men det finns knappast något jag inte skulle förlåta honom för till slut. Jag vill alltid finnas kvar för honom <3

2013-10-09 @ 19:50:35
Postat av: Amanda

När jag först uppräckte Justin var när jag läste om honom i någon tidning. Det stog typ: Här är den nya stjärnan Justin Bieber, han blev känd genom youtube och vi hoppas han kommer bli stor någon dag.
Jag kommer ihåg att jag tyckte att han var så förbaskat sööt. När jag sedan kom till skolan en dag så gick alla runt och kallade Justin för bög, tjej osv. Feg som jag var vågade jag inte säga emot och säga att jag gillade honom. Så höll det på i kanske några år och jag tänkte inte så mycket på Justin. Till en dag, jag vet inte hur men jag började lyssna på honom. Jag blev helt kär. Jag lyssnade på hans musik varje dag, älskade honom mer och mer. Jag var helt fast, jag typ grät varje dag för jag lixom visste att jag aldrig skulle få se honom.. Mina dagar då och nu skins upp av hans musik, seriöst. Har jag en dålig dag tar jag på mig lurarna och lyssnar. Det känns som att han är med mig och hjälper mig genom det svåra. Jag kan inte förstå hur mycket han verkligen har hjälpt mig. Min dröm gick iaf i uppfyllelse den 24/4-13. Bästa dagen och det var så jävla sjukt.
Så här står jag många år senare, efter allt dåligt om Justin , droger,hat, tårar,jelena drama och mycket annat så står jag här som en äkta Belieber . Det säger väll ganska mycket om vad han betyder för mig. ALLT.

2013-10-09 @ 20:20:17
Postat av: Jessica

Min kompis laddade låtar åt mig 2010 och laddade ner några av Justins låtar, men fastnade inte direkt för honom. Men efter jag såg NSN 2011 var jag helt fast! Såg honom i år och det var seriöst den bästa dagen i mitt liv, men kommer knappt ihåg konserten eftersom jag var i chocktillstånd haha!
Men Justin betyder verkligen allt för mig, och jag tror inte mina vänner och familj förstår vad han betyder för mig. Men han får mig att le, skratta och må bra. Han är världens finaste människa!
Kommer alltid att stötta honom även fast jag inte kanske kommer vara lika galen i honom som jag är nu.
Once a belieber, always a belieber, right?

2013-10-09 @ 21:25:06
Postat av: Vanessa Karamani

Hej jag blev en beliber i början av 2012 ja, jag vet det är inte så länge. Men jag visste vem han var innan men jag brydde mig inte så mycke. Men nu år jag jag ville verkligen gå,på hans Korsör det var försent och att jag hade ingen och åka med jag var jätte ledsen för det och det är jag fortfarande. Jag älskar han är så snäll. Han är bara den bästa och mest talangfulla person jag vet!

2013-10-09 @ 22:37:05
Postat av: Alice

Första gången jag upptäckte Justin var när hans låt One time kom ut och jag hittade den på youtube och blev helt KÄR. Jag lyssnade allt oftare på hans låtar och det kom ut fler låtar som jag började älska. Sen gick jag på Never Say Never premiären i Sverige och det var seriöst och är fortfarande den bästa filmen jag någonsinn sett i mitt hela liv! Jag grät så himla mycket och jag tänkte att jag aldrig skulle få se honom. Många i skolan hatade honom men det brydde jag mig inte om! Jag började mer och mer inse att han faktiskt hjälpte mig genom livet, han gjorde alla mina dagar, fick mig att le och se på den ljusa sidan av livet. Han fick mig att tro på mig själv och mina drömmar. Väldigt många förstår fortfarande inte när jag säger att han förändrade mig och mitt liv och att han faktiskt hjälper mig med allt jag gör, men det gör han faktiskt. Han har ALLTID funnits där för alla oss och däröfr kommer jag också att ALLTID finnas och vara där för honom när han behöve oss. Han är en sån underbar människa och jag ömmer fortfarandé om att få träffa honom. I år när han var i Sverige fick jag inte tag på biljetter och jag blev så ledsen att jag bara grät i flera dagar. Jag kunde nästan inte fatta det, att min största idol var i Sverige och att jag inte skulle få se honom. Jag grät och grät och tänkte att min chans var borta och att jag aldrig skulle få se honom, men än idag väntar jag på den dagen jag vet kommer en vacker dag, dagen jag får se min prins, dagen jag får krama om honom och berätta för honom hur mycket jag älskar honom och hur mycket han betyder för mig. Det finns inga ord hur lycklig jag kommer att vara då. Jag hoppas varje dag att han kommer tillbaka aå jag får chansen att se honom och gå på hans konert, för det skulle verkligen bli en dröm som går i uppfyllelse. Jag är så himla stolt över att vara Justins Belieber, vilket jag ALLTID kommer att vara, tills mitt sista andetag. Jag är så tacksam för allt han gjort och fortfarande gör för oss och jag är så stolt man bara kan bli. Jag älskar allt med honom, hans röst, hans låtar, hans hår, hans ansikte och ALLT! Det finns ingen bättre än honom och han får mig alltid att le oavsätt hur jag mår. Han skiner upp alla mina dagar som ingen annan kan. Han är HELT underbar pch jag kommer aldrig att lämn honom, aldrig någonsinn. I LOVE U JUSTIN AND I WILL ALWAYS SUPPORT YOU,, ALWAYS!!! <333333

2013-10-09 @ 23:32:31
Postat av: Juja

Jag hörde Justin första gången genom en väns mobiltelefon. Då tyckte jag inte att han var jätte bra.Men sen började jag tycka om honom mer och mer. Jag växte från fröet till en stor vacker blomma. Han betyder jätte mycket för mig. Om jag är ledsen så behöver jag bara tänka på Justin så känner jag att jag inte är ensam. Jag älskar honom verkligen jätte mycket. Inte bara idol Justin utan den personen han är när han inte står på scenen. I love Justin.

2013-10-10 @ 11:03:32
Postat av: BELIEBER

Justin betyder verkligen allt för mig i mitt liv, han får mig att känna mig glad och lycklig. jag tycker att han är världens snyggast och han sjunger så sjukt bra!
även om han kanske har gjort flera misstag så vet jag att innerst inne i hans hjärta är han en söt liten gullig justin som är omtänksam och han bryr sig verkligen om andra. ibland kan jag knappast fatta hur han orkar med allt och alla men han är väldigt stark och har mycket energi. jag skäms nästan över att säga när jag "upptäckte" honom, det var faktiskt ca 1 vecka innan han kom till sverige i år. det var nästan så att jag visste att han fanns tidigare men la lixom inte märke till det.det som gjorde att jag började lägga märke till honom var för att det stod typ överallt att han skulle komma till Sverige t.ex nyheterna på tvn och aftonbladet, och jag tyckte att det var en sån snygg kille så jag började söka fakta om honom och såg massa videos och ju mera jag fick reda om honom började jag gilla han mer och mer. eftersom att jag fick reda på att han skulle komma till sverige så sent så kunde jag inte köpa några biljetter och dom kvällarna han hade konserterna så satt jag hemma och grät över att jag inte var där och såg konserten.
eftersom att han betyder så oerhört mycket för mig så är min högsta dröm i livet att jag ska kunna gå på en av hans konserter och kunna se han med mina egna ögon och jag är verkligen ledsen över att jag inte la märke till honom tidigare när han var yngre för då skulle jag säkert redan ha sett honom så nu får jag bara vänta och längta tills nästa gång han kommer...!

2013-10-11 @ 19:50:37

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: