Category: News! | 2013-10-08 | 18:45:18

röker justin på?

Igår la TMZ upp denna bilden på Justin och skrev att han rökte på marijuana. Endel säger att den är fejk och andra säger att den är äkta. Vad tror ni? Är den äkta eller falsk?
 
Postat av: B E L I E B E R

:(

2013-10-08 @ 19:18:43
Postat av: Belieber forever

Alltså jag vet faktist inte vad jag ska tro. Den skulle kunna vara fejk men den skulle lika gärna kunna vara sann. Vilken press justin har på sig, hela tiden. Hade typ gjort samma sak om jag var han. Men det gör det fortfarande inte okej..

2013-10-08 @ 19:23:50
Postat av: johanna

tror inte han skulle sitta och röka på med sådär mkt folk omkring sig

2013-10-08 @ 19:47:10
Postat av: Tussan

Jag vet inte heller halväkta tatueringarna är ju med men den på börstet den ser man inte. Vi får väl se jag litar inte riktigt på TMZ . Men samtidigt justin har sån press på sig och under press gör man sånt som man inte vill han mår kanske inte bra. Men vem skickar in sån bilder. men det ser ut som har en tändare. Men vi får väl se hur det blir.

2013-10-08 @ 20:30:51
Postat av: BELIEBER FOREVE

Jag blir så sjukt orolig när jag ser sånna bilder och samtidigt får en konstig känsla i magen..Känslan som att han inte mår så särskilt bra :( Jag vill verkligen inte att han ska göra så..han får ju göra vad han vill lixom men jag är fortfarande orolig och ledsen :(

2013-10-08 @ 20:42:46
URL: http://ebbisbeauty.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

man är ju orolig men om man är en belieber så ska man respektera allt han gör jag tror inte den är sann men den kan vara sann för han har mkt press bakom sig,han kanske mår dåligt...

2013-10-09 @ 08:25:53
Postat av: Anonym

Det ser mer ut att bara vara en vanlig cigg

2013-10-09 @ 15:38:04
Postat av: Anonym

jag tror att den är falsk men man kan inte vara säker med tanke på att han har rökt på förut. men jag bryr mej inte så mycket han får göra vad han vill så länge han inte säger att han inte tycker om sina fans.men man blir lite orolig för samtidigt vill man inte att han ska göra det. men jag älskar han för mycket för att bli ledsen.

2013-10-09 @ 16:42:52

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: